Pastor Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Sesongavslutning Mere info; http://www.streetcars.no Mere info; http://www.streetcarstreff.no Påmelding; post@streetcars.no Street Cars Treff - Program Under er et foreløpig program, vi gjør oppmerksom på at endringer i tider kan komme. Vi lover mye kjøretid– og en flott opplevelse, både på og utenfor banen. Viktig info! Kriterier for deltakelse på banens konkuranser; Alle med bil som beveger seg fram og tilbake av egen maskin og består teknisk kontroll kan delta på alle konkuranser Program lørdag 08:00 - Porten åpner 08:30 - Teknisk 09:30 - Førermøte 10:00 - Banekjøring starter 11:00 - Bedømming starter 12:00 - DB - konk 13:00 - Førermøte for etterkommere 15:00 - Premieutdeling 18:00 - Banekjøring avsluttes Profilering av egen bedrift: All form for profilering av egen bedrift som ikke er avklart med SCN, vil bli fakturert i etterkant. Det vil da ikke være tillatt overhode med egenprofilering som ikke er avtalt med SCN. Billettpriser Billettpriser: Inngang 150,- dagsbillett publikum 350,- All kjøring på bane ink. fører 100,- utstilling 100,- DB-konkuranse Stor utstilling - kom å still ut din bil! Sesongavslutningen for 2009 blir en oppladning for hva 2010 bringer. Vi øker fokuset på utstilte biler og skal dele ut ikke mindre enn 12 pokaler innenfor de utstile bilene! Vi øker fokuset på utstilte biler og vil denne gang ha premiering for følgende kategorier: - Beste Performance Car - Beste Engine - Beste Interior - Beste In Car Entertainment (ICE) - Beste Female Ride - Beste Old School - Beste Paint - Beste Asian - Beste European - Beste American - Peoples Choice - Mest Harry bil I tillegg blir det premiering for følgende kategorier: - kåring av månedens street car November - Driftekonk. (1, 2 og 3 plass) - db-konk. (1, 2 og 3 plass) Vi ønsker å sette et enda større fokus på de utstile bilene og søker derfor etter det råeste av det råe. Har du en slik bil? Møt opp på Lånkebanen 3 oktober å still ut. I tillegg til premiering, har vi to svenske modeller, Fia Erixon og Sandra Reiche som står klar for å ta bilder med din bil. Vi lager også en DVD i forbindelse med treffet - som også skal brukes i andre produksjoner enn vår egen. Så om du er lysten på maks profilering - kom å still ut.
Springsteen Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 Vi øker fokuset på utstilte biler og vil denne gang ha premiering for følgende kategorier: - Beste Performance Car - Beste Engine - Beste Interior - Beste In Car Entertainment (ICE) - Beste Female Ride - Beste Old School - Beste Paint - Beste Asian - Beste European - Beste American - Peoples Choice - Mest Harry bil Bare i Trøndelag
Pastor Skrevet August 28, 2009 Forfatter Skrevet August 28, 2009 hehe... skal ikke si det, kanskje det glimter til fra noen tilreisende også
jon///M Skrevet August 28, 2009 Skrevet August 28, 2009 og hva skal det kjøres på banen?? tenker da på sporvalg, breisladd, drifting, etc.. er mest interisert i sporvalg. og er ikke interisert i og kjøre hvist alle slipper utpå samtidig og kan kjøre som di vil..
Beivakongen Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 og hva skal det kjøres på banen?? tenker da på sporvalg, breisladd, drifting, etc.. er mest interisert i sporvalg. og er ikke interisert i og kjøre hvist alle slipper utpå samtidig og kan kjøre som di vil.. Enig med du
Pastor Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Det vil bli tilrettelagt til at det kan kjøres sporvalg for di som ønsker dette så frykt ikke vi justerer oss etter våre besøkendes ønsker
Howrd Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Må man sende e-post i forveien for å kunne stille ut bil? Ellers, hvordan blir det med betaling om f.eks jeg tar med meg bil inn til utstilling + meg og evt dama? Blir det: Utstilling + meg + dama = ? eller?
Pastor Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Da er det kun dager igjen påmeldingene går som smurt og vi nermer oss fult på enkelte avdelinger. Alt tyder på at dette kommer til å bli en fantastisk dag. Lånke vil også holde kaffeterian åpen slik at man kan trekke under tak skulle være ikke være med oss, der har man også full oversikt over hele bane. Vel møtt!
Pastor Skrevet September 21, 2009 Forfatter Skrevet September 21, 2009 Skal du inn å stille ut bil sammen damen blir regnestykke slik inngang 150kr x 2 utstilling 100kr totalt 400kr Må man sende e-post i forveien for å kunne stille ut bil?Ellers, hvordan blir det med betaling om f.eks jeg tar med meg bil inn til utstilling + meg og evt dama? Blir det: Utstilling + meg + dama = ? eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå