MGR Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 noe sted jeg kan få tak i det? har alarm og sentrallås, men mangler fjærnkontrollen, vart de levert med det originalt? eller ikke? finner ikke noe på gs eller noe sånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Defa alarm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 har ikke peiling, finner ingen alarm hjerne noe sted:S men sia jeg ikke ser noe lednings tull noe sted, så regner jeg med at det er originalt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Truls 87 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Få BMW til å sjekke utstyrslista di, og hvis original alarm står oppført der så er det vel bare å bestille en ny fjernkontroll-nøkkel og programere den til bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Og hvis det er defa har bilradiospesialisten en slik alarm. Da må du finne hjernen og lese av serienr slik at du får nødkoden til å programmere den nye senderen med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Firefighter Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 som nevnt over blir alarmen aktivert med fjernstyrt nøkkel eller bare med å vri om i låsen.....dersom original alarm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Jeg hadde en 325i ifra -93 som det var alarm i uten fjernkontrol.. Alarmen ble aktivert når jeg låste bilen med nøkkelen. Begynnte å blinke et rødt lys forann girstangen når alarmen var aktivert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg hadde en 325i ifra -93 som det var alarm i uten fjernkontrol.. Alarmen ble aktivert når jeg låste bilen med nøkkelen. Begynnte å blinke et rødt lys forann girstangen når alarmen var aktivert. er det det er på min å. så er originalt ikke noe fjærnkontroll? mulig å få tak i det uten for mye problem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Koed har ettermontering. Delenr hos hoed er: www2253 Koster 1900NOK. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå