SpiderPig Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Dette ser veldig bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 21, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2009 Liten update.. Fått handla nye innerskjermer og montert den ene Begynner å bli fremgang her Morgendages mål er vel å få på ytterbuen og begynne på andre siden Fornøyd Sturlis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 21, 2009 Share Skrevet Oktober 21, 2009 Jøss, dette så jo kjent ut, lurer på hvem som har sveisa rusta di? hehe ^^ For et grusomt bilde forresten xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Ja det skal du ha cred for Første hjulbue jobben ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 ser ut som dere vet ka dere holder på med mada bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 ser ut som dere vet ka dere holder på med mada bil! Han på bildet oppi her vet i hvertfall litt hva han driver på med, selv er jeg bare læregutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeinZ Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nåe kan jeg regne med og se bilen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Nåe kan jeg regne med og se bilen igjen? Tja, den kommer på veien igjen forhåpentligvis i dag. Begynner ikke på neste bue før om 1 uke ca da jeg ikke har tid og trenger bilen til jobb. Blir nok gjort en del småtteri i mellomtiden. Neste ut er egentlig ribbe, pusse og lakke innvendig, og pusse/sandblåse buene bak innvendig Bilder kommer ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet Oktober 22, 2009 Share Skrevet Oktober 22, 2009 Sleng ut bilder fra dagens økt da ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Fått på ene buen i dag. Er 99% ferdig sveiset, gjenstår ca 2 cm nederst i bakant innvendig. Må også få valset opp kanten og lagt på godt lag med body og tektyl. Kunne sikkert ha vært bedre gjort men dette var da første gang:) Hvis man ser på den "lista" over kanalen så ble det ikke 100% rett, men blir nok orden på det Er bare å komme med ris og ros Og er det noen som har noen bra tips til neste bue som er verdt å høre så kom med det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre1987 Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 hehe. nå må du slenge på no lakk å få den på veien. nå er det snart deilig føre:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristianbmw Skrevet Oktober 23, 2009 Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så det er denne du skulle låne hjulvalse til sturla. La dere overlapp når dere sveisa inn den nye buen eller?Skam å bruke volvo produkter på en så fin E30 (sveisegrunninga)hehe Pent bilde av sturlatøren forresten, å stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet Oktober 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2009 Så det er denne du skulle låne hjulvalse til sturla. La dere overlapp når dere sveisa inn den nye buen eller?Skam å bruke volvo produkter på en så fin E30 (sveisegrunninga)hehePent bilde av sturlatøren forresten, å stå på videre Jepp, vi la overlapp:) Fikk ordna hjulvalse i dag så håper på å bli ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Enda en liten update. Siden bilen først skal stå stille noen dager har jeg begynt å ribbe den innvendig for å ta noe overflaterust i dørken, isolere litt og legge alt av kabler til anlegg skikkelig. Skal også få renset gulvtrekket grundig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 2, 2009 Forfatter Share Skrevet November 2, 2009 Ribbet ferdig foran i dag og fant ut at jeg snart trenger nytt feste til gasspedalen, da det festet var MEGET rustent. Er dette å få kjøpt eller må det lages ? Kommer godt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå