Olan Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Da var hjulbue nr 2 på plass ! Da gjenstår litt sveising av porer, sparkel og pussearbeid Per dags dato: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 4, 2009 Forfatter Share Skrevet November 4, 2009 Noen som har noen innvendinger eller tips om hva som bør være neste sak å gå løs på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet November 5, 2009 Share Skrevet November 5, 2009 Ser bra ut dette, holder på med samme jobben selv nå. Stå på, det blir bra til slutt! En fordel er å fullføre en del av bilen først, enten bakenden, midten eller fronten. Jeg tok fronten, så bakenden og midten i en. Er snart ferdig med all rustsveising nå, så da er det ikke lenge til den er på veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Ser bra ut dette, holder på med samme jobben selv nå. Stå på, det blir bra til slutt! En fordel er å fullføre en del av bilen først, enten bakenden, midten eller fronten. Jeg tok fronten, så bakenden og midten i en. Er snart ferdig med all rustsveising nå, så da er det ikke lenge til den er på veien! Ja, blir jo til at jeg blir ferdig bak først, så må noe overflaterust tas her og der og til slutt inn med isolasjon i coupèn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 5, 2009 Forfatter Share Skrevet November 5, 2009 Kommer seg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Endelig var begge buene på plass og ferdig grunnet! Ikke optimal finish på sparkel og grunnejobben, men det skal jeg fint leve med til etter vinteren Trenger noe mer grunning, men det får vente til i morgen Stor takk til involverte, dere vet hvem dere er ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra. Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet! Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Blir bra detta =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Blir bra detta =) Ja det håper jeg Da gjenstår bare småting egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra. Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet! Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke Ah OK Jeg får bare misunne videre men ønsker deg lykke til! Kommer til å bli en veldig kjekk bil til våren som du garantert vil ha mye glede av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Skulle ønske jeg hadde dine skills, for dette ser unektelig bra ut. Min trenger en rustpuss runde og. Fin bil! Felgene passet overraskende bra. Kan vel pent si at det er ikke min skyld at buene er byttet! Har ikke noe særlig erfaring med dette i det hele tatt Er Sturlis her på forumet og en annen oppretter som jeg kan takke Ah OK Jeg får bare misunne videre men ønsker deg lykke til! Kommer til å bli en veldig kjekk bil til våren som du garantert vil ha mye glede av! Jo takk skal du ha Blir kun innkjøpt nødvendige ting en stund framover nå med tanke på at julen er rett rundt hjørnet og er greit med litt cash da Begynner å bli lite å gjøre med karosseriet nå også. Sånn som jeg ser det er det bare noe småtteri + et "rusthull" foran på førersiden i dørken. Neste innkjøp vet jeg i hvert fall blir olje til motor, kasse og diff + ny plugger Men aller aller først er det en helvetes rengjøring i garasjen da alt er gjemt under støv ;( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Skulle jeg sveise igjen antennehullet for deg eller? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olan Skrevet November 7, 2009 Forfatter Share Skrevet November 7, 2009 Skulle jeg sveise igjen antennehullet for deg eller? =) Ja hvis du kunne det så skal du få lov Må bare bli "ferdig" med det jeg har påbegynt innvendig og få rydda garasjen:P Pappa er ganske fed up av prosjekt nå ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturlis Skrevet November 7, 2009 Share Skrevet November 7, 2009 Ja, kan jeg vel... Kan jo ta det til mandag ellerno, imorra er jeg fyllesjuk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå