Branda1 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 ! Kjøpte meg en E30 318 88 mod! Gidder ikke skrive så mye nå! Bilder forteller mere enn ord SPØR vist det er noe Sånn var den !! Sånn blir den jo etter litt rust svesing og pussing ! som du ser blir det andre blink lys! litt mindre noe klar glass! Listene på dørene skal vekk ! og sveise igjen hullene Grunning ja viktig det!! hiver bare ut 1/10 av bildene !! Legger inn flere bilder ikveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Kommer seg nok den der:-) Var litt lite gjort for å spørre om den BLE fin, den BLIR nok det etter hvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 jaja! bilen er jo lakka så må vel få ut noen bilder av det også Blir det bra tro ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 blir det egentlig det ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Jeg vett ikke !! vill vite folk sine meninger! jeg har ikke lagt sånn veldig mye penger i det i forhold til alle andre! jeg har bare kjøpt 40/40 senk! ikke noe dyrt understells opplegg! kunne jo egentlig trengt noe orgentlig senk, ( justerbart ) for å fått den lavere osv! men pengene rekker ikke til alt!! Blir ikke noe vinterbil! lurer på om å søke om ombygning 318-turbo eller 325!! er det døfødt å søke i det hele tatt ?? eller er det en sjangs ? Håper folk liker blinklysene hadde egnetlig lyst å ta det helt vekk , men må jo ha det fikk jeg beskjed om ! ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 PS: ikke se på lyktene ! forann og bak! de skal nye! ( så trenger jeg brock b1 og skinn / m-tech2 interiør) før den blir mere komplett!! men som sagt, det er dyre greier! har brukt mye penger på den i det siste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Klin til med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Hva vill du ha bilder av ? den er ikke helt ferdig enda Den er klar for å kjøre på slutten av uka! som sagt mangler felger / intriør og lykter :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Min mening: Syns du har valgt en fin farge, og at du har gjort et flott grunn arbeid! Men jeg dømmer ikke bilen din noe mer før jeg får et bilde av den ferdige bilen, da først får jeg "helhetsintrykket" Mvh Falck Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 jeg er glad for at du er fornøyd med bilen, på en annen side liker jeg ikke styling-fangerne.. men sålenge du har en bil DU liker, så skal du drite i hva jeg og andre syns. fargen er fin og brock b1+ senk kommer til å hjelpe VELDIG. Så da får jeg kommentere etter du har fått på plass dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 en ting jeg lurer på, når folk bytter hjulbue, hvorfor skjærer dem ut så mye av den gamle hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 hvor holder denne til i vest agder? lakke du selv eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Branda1 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Takk for god respons! den er blitt lakket av folk som kan det Hjul buen kappes vel såpass langt inne fordi det blir lettere å jobbe med , sikker på at all rust er borte pluss at du får ei fin linje å sveise til ! ( stemmer ikke det ) ikke meg som har sveist rusta jeg kjøpte den som du ser på de første bildene ! det var en i brennåsen ! jeg bor selv på Nodeland.. den kommer på veien slutten av uka! ( uten noen spes felger .. men det er ikke lenge til før den settes inn pga vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 blir en helt annen bil med noen nye felger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Fint utført jobb, selvom jeg ikke er spesielt fan av uorginal styling. Der ser ut som jobben er utført seriøst og bra, og det er det viktigste! Ellers må du bytte om m3skjørtene dine, da de er montert bakfram/høyre venstre om en annen. Dette ser du lett hvis du finner et bilde av en e36 m3.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå