SweetBMW Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 hei. jeg satt og så på et sånt ombyggings kit for å få oljetemp visning i turtellerfeltet slik som på m3.. du vet. med de lysene som slukker en etter en etter hvert som olje tempen faller.. se link: http://schmiedmann.no/590/produkt/SCM46INSTB.htm så lurte jeg på om det var mulig og bytte ut skiva slik at det ikke står schmiedmann der? eller må jeg ha det? takk for svar Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuned Posted August 29, 2009 Share Posted August 29, 2009 Har du kobblings skjema på det her?? vært spennende å tittet litt på det;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 nei det var bare noe jeg fant på hjemmesiden deres... var ikke noe skjema der.. men tror du må ha noe adapter og greier.... er ikke bare bare.. står 4 timer inst tid på siden jeg var bare int i å få bort schmiedmann logoen Link to comment Share on other sites More sharing options...
SweetBMW Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 etter litt nærmere kikk så er det en sensor du er ment å skru i bånnpanna, og så trekke opp til den boksend u ser på bildet.. så er det bare å skifte skiver og legge over diodene.. simple greier egnetlig, Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts