LarsFromasj Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Hei! Selger min Monkeybike Streetfighter, for spesielt interesserte Se AutoDB Annonse link: Monkeybike Streetfighter
Dirty Skrevet August 29, 2009 Skrevet August 29, 2009 Serriøst noe av det råeste jeg har sett. hadde jeg ikke handlet 3.2 så hadde jeg vært meget interesert . Lykketil med salget
Superbeetle Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Lager du deler selv eller? Dette var noe av det råeste jeg har sett på lenge!!! For ikke å snakke om til en billig penge... VIL HA Mangler bare 25k...
LarsFromasj Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Takk takk Det er en del tilpasninger og custom deler på denne sykkelen ja. Noe er laget selv, noe er spesiallaget eller tilpasset fra andre steder. Så dette er en one-of-a-kind sykkel, spesielt her i Norge. Vekker mye oppsikt. Har hatt mange kunder fra brannvesenet rundt om i Norge som har tatt bilder og generelt vært interessert i sykkelen, og det er jo veldig morsomt. Og slik var den original...
noekult Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Har hatt original monkeybike (i fjor sommer) og så mye moro på et kjøretøy har jeg knapt hatt før! Smil fra alle kanter og fra folk i alle aldre! Den var treeeeeig men eller så var den bare helt råmorsom å kjøre. Tror denne er killer!
noekult Skrevet August 30, 2009 Skrevet August 30, 2009 Den er registrert som moped ikke sant? Hva med driftsikkerhet og service i fremtiden og slikt...? Kanskje noe for den som kan skru.. (ekskluderer meg da...........) Frista endel siden jeg savner min, litt synd at sesongen straks er slutt...
LarsFromasj Skrevet August 30, 2009 Forfatter Skrevet August 30, 2009 Stemmer, den er mopedregistrert. Angående driftsikkerhet så er ikke dette noe problem så lenge du gir den normalt vedlikehold og hyppige oljeskift. Ser ingen problemer med at du ikke kan skru her, så lenge du kan bytte olje og etterdra topplokksboltene i ny og ne Pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse, som nevnt
LarsFromasj Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 Hehe, takk takk Har mest sansynligvis byttet bort denne i helt nytt big brake kit forran og bak til E30 M3'en... hvis ikke kan vi jo snakkes senere
Stian Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Eg er int. Gje eit pip om du ikkje bytter den bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå