NSR Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Passer blant annet MB190 W201 2000,- / BUD?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 BUMP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hvor stor diameter på senteret? Går det med 5*114,2? (Skyline) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSR Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Hvor stor diameter på senteret?Går det med 5*114,2? (Skyline) Det er jeg litt usikker på. Men felgene har som nevnt sittet på en MB190E W201. Men vet du hvordan jeg måler boltsirkel? Er 10hull, dvs 2 forskjellige boltsirkler på felgene ser det ut som. Mvh Kenneth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hvor stor diameter på senteret?Går det med 5*114,2? (Skyline) Det er jeg litt usikker på. Men felgene har som nevnt sittet på en MB190E W201. Men vet du hvordan jeg måler boltsirkel? Er 10hull, dvs 2 forskjellige boltsirkler på felgene ser det ut som. Mvh Kenneth Hvis jeg ikke tar feil, så måler man ifra midten av ett hull og diagonalt til det som er på andre siden. Men kunne du målt diameteren på selve senteret også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå