Gå til innhold

problemer med tåkelys på bmw e36.

MGR
 Share

Anbefalte innlegg

i sommer slutta tåkelysene mine å virke, pærene var hele, rele klikka, alle sikringene så fine ut, men lyset i instrimentet viste ikke at tåkelysene vart skrudd på. jeg målte på kontakta til tåkelysene og målte 2 volt.

byttet tåkelys i dag, da de gamle var stygge, og da lyste det plutselig å funka fint, så tenkte det var var dårlig kontakt. kjørte til kinoen, og når jeg starta opp etterpå så lyste de ikke lenger.

reele klikka, men lyste ikke i instrumentet, jeg har byttet pærer men det hjalp ikke.

fant ingen sikringer som hadde gått, og har dratt i ledningene og sånn, men blinker ikke eller noen ting.

noen som har tips?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg skal måle seinere i dag. klarte selvsagt å låse nøkkelen inne i bilen i natt, huff..

men altså, hvor sitter sikringa?

Hehe, fort gjort :P

Sitter i hovedstrømboksen den. Har du ikke sikringsoversikt i lokket på boksen da? Om det står på tysk kan jeg (eller noen andre) finne ut hva det er på tysk om du er usikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å sjekke fortegnelsen i sikringsbokslokket, men muttern stakk desverre av med bilen... :lol:
hehe.. hadde vært fint om noen kunne si meg hva det var på tysk:P

har haynes bok men der står det bare om reeler og ikke sikringer:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk! men da haynes boka er i øyer, og jeg selv er på hamar nå, så får jeg ikke sjekket hvor sikring 15 og 22 er:P men de ser greie ut alle sammen, alle ser fine ut.. jeg bare haste målte litt, og har ingen spenning i tåkelyskontaktene.. så var ikke dårlig kontakt der.

og målte på inganen til reelene, men skjedde lite, så spørs om det er sikring da? for lyser jo heller ikke i instrumentet at de er på:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...