Gå til innhold

problemer med tåkelys på bmw e36.


MGR
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men om det klikker i releet burde det være spenning igjennom sikringen også.

nei det er jo ikke en selvfølge, styre strøm må jo gå for at det skal klikke. men strømen som går til lyktan trenger ikke vær der for at det skal klikke. blir jo to forskjellige kretser den som går om brytern, og den som går fram til lykta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja stemmer. Prøv å jump da. 30-87

den er grei, skal jeg prøve:) finner ut om det er brudd noe sted da:P

skal måle mellom 80 og 87 i mårra..

klarte og sovne i sta selvsagt, sover faen bort hele dagen med en gang.. huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg vært ute å målt litt, jeg har bytta på reele på nærlys og tåkelysframme, og relene funker.

og det er 12v på styrestrøm og på strøm fram til lyktan. men måler ikke noe i lykta, så er nok dårllig kontakt eller ledningsbrudd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå har jeg målt mer og kom til å tenke på at det kanskje var kortsluttning, så satt multimeteret på pipe funksjonen, og stakk inn i pluggen til tåkelysene, (nei, ikke på tåkelyset med pære i) men i ledningsnettets retning.

og det peip!:( så da er det kortsluttning et sted, og lurer på om det er under rele. for er vel der det er størst sjangs for det. siden resten av ledningsnettet til tåkelysene er ganske simplet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så egentlig har du to sett med tåkelys?synes du skal donere det ene settet til meg siden jeg idag var både på lillehammer og på øyer :P

hmm, har et sett som ligger i søppel dunken, men har de ikke henta søppla så kan jeg da ta de opp:P

men ene lykta er sprekt, og de hettan som sitter inni er løse:P men fikser du problemet mitt skal du få de!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...