Gå til innhold

Sp|ff's E36 Coupe - Vader, blitt pappa!


Spiff
 Share

Anbefalte innlegg

er tipp top teknisk, er bulker på kanaler og bakskjermer som plager meg, høyre forskjem er rusten og bulka, og panseret må byttes, begge dørene er bytta pga bulker, bakluka er bytta pga av tidligere eier mest sansynlig har hatt en type japsevinge på den, var borra hull i den som passer til en vinge i hvertall

ellers er det 4 nye bremseskiver, høyre bærearm er ny, indre ledd tannstang er nye, foringer bak kant bærearmer er nye, nylig tatt 4 hjulskontroll også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 168
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fett! Recaro lager bra stoler.

Har recaro young sport til jenteungen selv...

Dyrt men bra, og det eneste som er forskjellen fra young sport til toppmodellen fra recaro er at toppmodellen vistnok har integrerte høytalere(!) i sidestøttene oppe ved hodet ;)

(Unødvendig men tøft)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er den teknisk osv da? Km?

Får vel en 25-35 en plass tenker jeg. E bare en 320 :wink:

4hjulskontrollen er jo så og si bortkasta om du tar av understellet og setter på no annet da sp1ff hehe

"om"

Syntes du tydelig på forrige side fikk frem at nåværende understell(coilovers) skulle av til fordel for orginalt jeg. Og da blir jo en nylig utført 4hjulskontroll bortkasta for den evt nye eiern. Kanskje jeg misforstod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva som skulle av eller hadde kommet ann på en eventuell kjøper, men jeg slått fra meg den andre bilen jeg hadde lyst på, kommer til og ha denna en god stund framover, så kommer til og fikse bulka som er på den, bytte forskjermer, montere m3 sideskjørter speil og bakfanger, og så får vi se hva som skjer, eneste jeg mangler av deler er sideskjørter, så resten får komme over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kommer seg etterhvert, skal fjerne solfilm på sidevinduene bak også bare det blir oppholdsvær en dag, får også sort taktrekk og har fått tak i sort gulvteppe og midtkonsoll, så da passer alt bra sammen med vader interiøret til slutt :) noen som har en fin hatthylle og selge meg? har en sort en liggende, men så er den for bil med høytsittende bremselys, og det har ikke jeg i min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henta meg nye typen skilter på biltilsynet i dag, dissa passa jo ikke i skitlholderne som jeg hadde da, så dro en tur opp på bavaria i kristiansand for og få tak i noen der, der fikk jeg beskjed om at dem ikke ville gi ut noen til folk i det hele tatt, dette var kun noe som fulgte med biler som ble solgt i fra butikken der! wtf?

henta skiltene i forbindelse med at jeg skulle hjelpe en kompis og hente en bil i skien, svingte derfor innom bavaria i arendal også for og høre, og der fikk jeg nye skitl holder uten problemer. vet ikke hva jeg skal si til sånt engang jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...