Disaster Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Hvordan finner jeg ut av hvilket oljefilter som er benyttet på min 1994 mod E36 M52-B20 ? Er det preget inn fabrikasjonsmerke noe sted, kunne ikke se noe, eller er det synlige forskjeller på disse? Ved bestilling ser jeg at det er to typer å velge mellom: Bosch eller Mahle. Bilde av mitt filter: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Superbeetle Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Filteret sitter inni den boksen, om ikke du allerede er klar over det.. Spiller ingen rolle hvilket merke du benytter på innsatsen, så lenge det er til den aktuelle bilen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Takker for svar, vet det sitter inni boksen da men var usikker på om konstruksjonen på selve filteret var ulikt på Bosch og Mahle Men nå har jeg fått bekreftet at begge passer Hei og hå, ha en fortsatt fin søndag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olelink Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Spiller ingen rolle, begge burde være like bra, kan vel nevnes at orginale oljefiltre fra BMW er laget av Mahle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Disaster Posted August 30, 2009 Author Share Posted August 30, 2009 Spiller ingen rolle, begge burde være like bra, kan vel nevnes at orginale oljefiltre fra BMW er laget av Mahle. Takker for den opplysningen og alltids greit å vite Link to comment Share on other sites More sharing options...
semmern Posted August 30, 2009 Share Posted August 30, 2009 Alltid brukt Mahle, ingen problemer Og som andre sier, Mahle er originalleverandør til BMW Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts