jonr- Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Selger helst felgene MED dekk, men kan godt selges hver for seg.. Dekkene er splitter nye! Gått noen få mil. ( michelin pilot sport ps2. 265/30/ bak, 235/30/foran) Disse kostet 16800,- nye. MÅL: Foran: 8Jx19 ET 47 Bak: 9.5jx19 ET 27 felgene er i 100% stand, dvs ikke skakkskjørt osv. Heller ikke kantkjørt og lite riper. Utseendemessiger de ikke 100%, men ganske nærme) Kom med bud! (kan få tatt bedre bilder av FELGENE etterhvert. Har ingen andre pga. at gamle dataen tok kvelden.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 kan også selges med dekkene på! de kostet ca 16-17000 og er så og si nye/ubrukte. bud bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 ca pris uten dekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 hmm.. jeg vet ikke helt hva som ville være riktig? men ca 7000kr? ? ? ? ? ? idag har jeg kjøpt nye felger med dekk, så da trenger ikke disse stå "til pynt".. bumpi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris88 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 hvorfor selger du de? hva er inpresset? Vil de gå på e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 ? Innpresset er jeg usikker på. Har sendt mail til bmw, så får vel svar snart... Jeg vet ikke om de passer på e36. Det må du sjekke ut selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Innpress er rundt 26 bak, og 37-40 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Innpress er rundt 26 bak, og 37-40 foran hehe.. du er en knupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 korrekt innpress: 27 bak og 47 foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 korrekt innpress: 27 bak og 47 foran hehe..jeje fe ke??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 rump? Jeg møter sannsynligvis opp på vaalerbanen lørdag den 12. Da kan felgene beskues :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Som sagt, jeg har ikke peiling på hva som er riktig pris for dette.. Fikk tilfeldigvis en PM nå, så jeg lurer på om det er er flere som enige? "Ser du skrev en prisantydning på rundt 7000 kr for felgene dine.. Det er noe inni helvette billig, bare så du er klar over det Wink Det er omtrent samme pris som brukte M3 replika felger blir solgt for..noe som dine ikke er, for dine er jo ekte vare og grisedyre nye i tillegg til at de tåler mer juling enn replika felgene Smile" Hadde vært fint om andre kunne komme med innspill. Hva er billig, hva blir dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 11, 2009 Forfatter Share Skrevet September 11, 2009 selges: 15 000,- fri frakt om det spiller noen rolle.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr- Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå