mOMOe Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 IS Stoler og sofa til E30 coupe gis bort 97% strøkene. 2 små (2-3mmØ) brennmerker i sofasete bak, litt falmet bakside av nakkestøtter, samt manglende plastikk på håndtak på passasjerstol. Merket på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 nakkestøtter bak? gi meg en pm i såfall!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 nakkestøtter har det aldri vært i denne bilen. er hvertfall ingen monteringshull i hatthylla. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 ingen?? 1500 raske så ryker de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 solgt? pris bare på framstolene? send gjerne en pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 8, 2009 Forfatter Share Skrevet September 8, 2009 har bud på 1000kr for stolene. men er ikke spess int i å selge stykkevis. er billig nok, så de står finfint der de står frem til førstemann med 1500kr kommer tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 ble aldri noe salg gitt. og garasjen begynner og bli alvorlig full så nå er det på tide og bli kvitt skiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 kan du ordne frakt til Tønsberg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 tønsberg er jo bare en liten svipp unna. bare og hente vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torgis Skrevet Februar 10, 2011 Share Skrevet Februar 10, 2011 fortsatt til salgs? har du dør trekk også? svar i PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Rydding i verkstedet neste helg, interiøret går da GRATIS til den som vil hente på Herre i Bamble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 hvor holder du til? jeg tar dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Det står jo RETT OVER hvor han holder til og kan hentes... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 yezz, kommer hjem fra sjøen til onsdagen, så kan vel komme å hente torsdag for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mOMOe Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 send meg en mld på tlf 92280569, så tar jeg kontakt når jeg kommer meg i land... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå