Gå til innhold

Faens drittbil.....


PingleBimmer
 Share

Anbefalte innlegg

Er det ikke det ene så er det det andre :twisted::twisted:

Har nettopp skiftet veivsensoren og trodde at nå skulle bilen være frisk igjen.

Men dengang ei: Nå lekker den vann, aner ikke hvor.

Etter litt lang kjøring så viser displayet at den koker, men det freser ikke engang når jeg åpner opp lokket for å fylle på vann :?

Ikke vil den blåse varmluft heller, og det kan bli kjølig etterhvert :cry:

Noen som vet hva som er galt denne gangen da?

Er en 316 E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å lufte systemet.

ja, det har jeg tenkt på. Må prøve å få gjort det imorgen.

Men det lekker vann, jeg må fylle på for hver gang jeg skal kjøre, men ligger ikke vann under bilen. Så det må bli borte når jeg kjører.

Vil det også hjelpe med å lufte systemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du kjenner på begge radiatorslangene, er begge varme etter bilen har stått å gått litt? Er det sirkulasjon i systemet?

Ta å se etter lekasjer mens bilen står å går.

ehhhe...... :oops:

Det er en rift i en slange som er tapet igjen vet jeg. Hørtes faktisk ut som det freste ut litt derfra ja, når du sier det. Den skal byttes så fort mannebeinet mitt kommer hjem fra jobb. Tenkte jeg skulle høre her først, for han blir så flau hvis JEG kan fortelle hva som kanskje er galt! :lol::lol::lol:

Lekkasjer skal jeg vel klare å se etter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står trykk på ett kjølesystem i drift. En teip holder aldri dette igjen. Er en grunn til at kjøleslanger er armerte. Det er nok ikke bare "kanskje galt" skal du se.. : ) Du får sette han på plass nå!

haha, det skal jeg gjøre :D

Men når det kommer til bil, så sier nok stoltheten hans at han alltid har rett 8)

Selv er jeg ikke fan av midlertidige løsninger laget på kjøkkenbenken, men jeg når ikke alltid frem :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Feil, jeg? Nei, aldri. " Slik er nå menn, deriblandt meg selv laget noen ganger. Slik er nå bare realiteten : P Stoltheten er noen ganger stor å svelge : ) Kjellerbenk reparasjoner er noe som du får prøve å få vekk, det hører ingensteds hjemme når det gjelder teip eller strips

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...