///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 prøver på nytt denne uka ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 kan sikkert hive meg med:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Jeg er interessert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Jeg er interessert! Jeg og Men er litt langt til Grimstad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Jeg er interessert! du har ikke noe valg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Kjøra andre veien heller Sondre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Kjøra andre veien heller Sondre joa, hadde skolen vært den veien hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cise Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 blir ikke med idag.. orker ikke vaske bilen..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 skal polere bile ntil lars i dag, så kommer ad|os muligens også, så det blir høytrykksvask med foam gun muligens... hehe du får se om du hive deg med bare for å ha noe å gjøre... bilder blir i såfall etter polering... vet ikke hva vi får tid til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Sørger du for en Kärcher høytryksspyler Sondre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 nope... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 doh, passer ikke i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 skal vi prøve på nytt i morra? hvis været holder seg? kunne tenkt meg en tur til arendal for å knipse hvis noen kjører lars? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 Sikkert det. Send meg en mld eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå