Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen bilder fra mit langt ifra ferdige prosjekt..dette ble montert for prøving.

Har bilder fra under prossesen men dem finner jeg ikke. dukker opp.

driv å tar ut anlegge pga en bakdemper som er gåen, og da først som sitt sett jeg på coilovers.

for å komme til bakdemperen må jeg ut med hatthylla, for å få ut hatthylla må porten ut, for å komme til porten må kassa demonteres, for å demontere kassa må forsterkerene ut.

like så greit at jeg må ut med anlegge, da får jeg begynnt å gjøre det ordentlig:) hehe

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
  Crew Tangen skrev:

driv å tar ut anlegge pga en bakdemper som er gåen, og da først som sitt sett jeg på coilovers.

for å komme til bakdemperen må jeg ut med hatthylla, for å få ut hatthylla må porten ut, for å komme til porten må kassa demonteres, for å demontere kassa må forsterkerene ut.

like så greit at jeg må ut med anlegge, da får jeg begynnt å gjøre det ordentlig:) hehe

må ikkje ut me hattehyla for å løyse støtdemparen, eg berre tok opp høgtalaren og dermed kom til dei tre skruane i topp :P

ser ganske so ok ut med dei formene du har bygd for å få inn høytalarane i døra og stolpane framme med ruta :D hold oss oppdatert !!

Skrevet
  hanskr skrev:
  Crew Tangen skrev:

må ikkje ut me hattehyla for å løyse støtdemparen, eg berre tok opp høgtalaren og dermed kom til dei tre skruane i topp :P

ser ganske so ok ut med dei formene du har bygd for å få inn høytalarane i døra og stolpane framme med ruta :D hold oss oppdatert !!

Å Crap, sier du det. jaja, var en god unskylding får å begynne.

får se hvordan det blir til slutt.:)

Skrevet

dette ser bra ut :) men tenk litt på vinklingen av diskantene ;) men du, hvorfor bruker du ikke kickpanelet i stedet for døra?

Skrevet
  bmw520 skrev:
dette ser bra ut :) men tenk litt på vinklingen av diskantene ;) men du, hvorfor bruker du ikke kickpanelet i stedet for døra?

Joa, helt riktig det. skal bruke kickpanelent, bare en midlertidig løsning.

så Vinklingen av diskantan fungerer helt greit.

Prøve seg fram:)

Skrevet

hehehe,ok. joa, d funker nok, men tror d funker enda bedre om du hadde vinkla dem opp litt ;) eller vinkla dem off axis :)

Skrevet

on axis er når diskantene er rettet mot deg/lytteren, off axis er når diskantene er rettet mot hverandre ;)

Skrevet

Hva som fungerer best er d ingen fasit svar på, dette må man nesten bare teste seg fram til, men i mange tilfeller så funker on axis veldig bra ;)

• 5 months later...
Skrevet

Skjedd noe mer her? vurderer og handle e34 nå og da er det bygging på gang:D virket som ett veldig greit prosjekt har du fullført dette nå? regner neste med det når det er 1/2 år siden du posta nor sist.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...