Bayas Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Var uheldig i dag, i det parksensoren bestemte seg for å streike dukket det opp en stein bak meg. Hell i uhellet, det er kun den sorte plastplaten på M-fangeren som har vært borti. Har denne eget delenummer og kan byttes separat? Ca. pris er også greit å vite.. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Den er en egen del av bakfangeren på e90, så den er sikkert det på e81 også vil jeg anta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Tror du er på leting etter denne Nummer 2 på bildet ? EDIT : Gikk ikke å linke siden jeg fant på GS, uansett, tast inn reg nummer og bla deg frem så finner du den nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Vanvittig takknemmelig for svar! Jeg satser på at det er en egen del, men fikk ikke ring Bavaria i dag før stengetid. Vært innom GS, men ikke sikker på om jeg fant riktig del, bare hele fangeren. Fant du noe delenummer eller noe? Om dette ikke koster meg x antall tusen + lakkering er jeg mer enn lykkelig og lover å ikke stole på PDCen fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Tror det er dette delenummret du er på jakt etter : 51120413901 Det er Aerodynamikk pakken NB, forbehold om feil da det er langt over leggetid ! En annen mulighet er å ringe GS i morgen Lykke til og husk at PDC'en ikke alltid henger helt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Da har jeg fått dommen! 2273,- koster denne inkl. mva og montering. Bedre enn fryktet, men det må være litt av en spesiell plast som benyttes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Det var jo ikke så ille, hvor kjøpte du den fra da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayas Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Det er jo en plastbit, ikke hele fangeren så ille er det! Men det kunne jo vært langt verre så jeg sitter allikevel lettet tilbake. Bavaria Oslo Bilen skal inn på 1. gangsservice i samme slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå