SpiderPig Skrevet Oktober 15, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2009 Da var første prøvetur utført tror ikke jeg vill bytte den bort nei hehe
SpiderPig Skrevet Oktober 17, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 17, 2009 kjørt i hele kveld nå den går som en drøm! lekker litt olje men bare å fylle etter har fått på et sarva midlertidig eksosanlegg nå ser fram til å sette på noe som ikke bråker så jævlig
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2009 sitter å vurderer e30 m3 eksosanlegg, vill det passe på bilen min med små mods?
SpiderPig Skrevet Oktober 19, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2009 Fint det fungerer. motoren går som den skal? den fusker noe jævlig vet ikke helt hva det er.. var ikke antydning til fusk når du hadde den sant? nå kjører jeg uten lambda,katalysator å masse frieksos da
E36M3 Skrevet Oktober 19, 2009 Skrevet Oktober 19, 2009 hm.. nei den gikk klokkerent når den satt i e36 min, hehe kan kanskje ha noe med det å gjøre
SpiderPig Skrevet Oktober 20, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2009 hm.. nei den gikk klokkerent når den satt i e36 min, hehe kan kanskje ha noe med det å gjøre var en gåen coil på den når jeg kjøpte den gitt skadet under frakt?
SpiderPig Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2009 Bestilt pakke fra koed nå inneholder: Div pakninger til motor Innsugsbelg Shortshift Slavesylinder til clutch Tårnstag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå