SpiderPig Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Hei! da er jeg så lei av å prakke med 318 motoren i e30n min, at jeg kjøper meg noe ordentlig.. valget ble da m50b25 motor som jeg skal til Lillehammer å hente på onsdag Planene er større bremser, forsterket understell, ta det lille som er av rust å masse småting Har e36 tannstag jeg skal montere over, så jeg får servo! Har også tenkt på noen nye kant felger, tips? Interiør står også ganske høyt på listen! regner med det blir trimming av m50 motoren når våren kommer Noen bilder (Beklager elendig mobil kvalitet.. bedre bilder kommer!) Motoren som skal inn Gi gjerne tilbakemeldinger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 God tur til Lillehammer! Sabla fin by Blir konge med M50 i denna. Ville gått for org (sota/røde) baklykter og senk, da har du sleeper som er tøff! Må få komme å kikke på denne en kveld ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 God tur til Lillehammer! Sabla fin by Blir konge med M50 i denna. Ville gått for org (sota/røde) baklykter og senk, da har du sleeper som er tøff! Må få komme å kikke på denne en kveld ... skal gjøre noe me de baklyktene ja.. senk blir ikke før til våren gidder ikke å ploge i vinter hehe EDIT: du er velkommen til å komme å ta en titt ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Lakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 Lakk! hva er galt med lakken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 da var jeg endelig hjemme fra lillehammer, kommer bilder i morra natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hmmm min e30 e og rf registrert=)snodig att to e30 ikke langt unna hverandre e det=)men blir gromt med den maskina der da=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hmmm min e30 e og rf registrert=)snodig att to e30 ikke langt unna hverandre e det=)men blir gromt med den maskina der da=) hehe, mulig ja :)fikk lånt meg motorjekk på arbeid i dag.. meldt godvær i morra, så da skal jeg ta ut 318 motoren begynne å skifte tannstag å sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Blir vel greit skyv med M50 Kimmern, og godlyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Du skal vel ikke hive m10 motoren?! Kan jeg få den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Du skal vel ikke hive m10 motoren?! Kan jeg få den må ha den, tilfelle jeg blir sendt på visning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 ok, men skal du hive/selge den, er jeg interresert. Blir bra med m50 i e30 Overladning i tankene og eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 ok, men skal du hive/selge den, er jeg interresert.Blir bra med m50 i e30 Overladning i tankene og eller? skal si fra.. vi får se hvordan framtida til motoren blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Da var det tid for en liten oppdatering Jeg har tatt ut den gamle motoren, å satt over e36 tannstag Ny motoren :D Jeg prakker litt med å finne ut hvordan det gjøres med det staget som kommer fra ratte, inn på tannstaget, den er jo for lang på e30.. hvordan har folk gjort dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarjei bmw Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 ser bra ut dette, nytt intriør hadde gjort seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå