Ronnyvga Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 Eg tenkte eg skule lege ut prosjektet mitt.. er fuste gang eg gjer dette her men får bere prøve meg fram.. hehe:P Prosjektet er: ombygging av ein 94mod E36 320ia som skal byggest om til 328i søknad er sent til bt og fått svar og godkjent å kan bere bjunne og bygge, har og tatt inn donorbil fra tyskland 95mod 328i her er planen eg har får bilen: skal gjeres med karosseri/understell drivverk all rust skal sanblåses og fjernes fra karosseri og understell lakere opp i gjen og tektyle de under tektylbehandle kanalane alle foringer opphengskuler og stag skal bytte på bilen sandblåse understellet og opplakerast sports bremse skiver frame og bak røde kalyptere heilakering av bilen hjusterbart senkesett få tak i differensial med sper 18" 225/40-18 bmw felger full styling utvendig frontfagen m3 sidesjørt m3 bakfanger m3 speil m3 spoiler m3 øyelokk bakrutesenker ekstra lipe frame på m3 fangeren nye lykter bak i krystal og lit sota kvite blink lys på siden engelays lykter frame nye blinklys frame nye klare lit mørke grøftelys m3 lister ekseon kitt til alle lys styling invendig armlene full alpine anlegg m3 girkule med lys m3 ratt fra 328 m3 tøy mater bytte hatehylle fra 328 med rullegadin alle dør trekk og intriør fra 328 (m-tech skin intriør) ting som skal gjeres med rutene bytte front ruta og pakninger tone alle ruten på sidene ta ut bak rute og bytte pakninger og kansje tone den og ting som skal gjeres med motoren (328) bytte diverse pakninger bytte registerkjede har og tenkt å sugetrime etter godkjening hos bt da er planen: m3 us kamer m50 b25 innsug kn filter med vermesjold supersprint efektanlegg chip E36 320ia prosjektbilen donorbilen 328 interiøre i 328 motoren i donrobilen 328i innfelt rullegardin i hattehylla
janO Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 hvorfor bytte til innsug fra m50b25? Er det bedre det?
SpiderPig Skrevet August 31, 2009 Skrevet August 31, 2009 hvorfor bytte til innsug fra m50b25? Er det bedre det? 328 innsug er plombert, skal få 10-20hk av å bytte til 325 innsug
Ronnyvga Skrevet August 31, 2009 Forfatter Skrevet August 31, 2009 hvorfor bytte til innsug fra m50b25? Er det bedre det? 328 innsug er plombert, skal få 10-20hk av å bytte til 325 innsug de stemmer. får bedre topp drag og skal gjer
Atluz Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Ser ut som et artig prosjekt Du får slenge ut masse bilder under prosessen
sladjan Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 blir bra dette. Vurderer å gjøre det samme selv no for tiden. HUSK å laste opp flest mulig bilder. kjekt å følge med på sånne tråder
Ronnyvga Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 blir bra dette. Vurderer å gjøre det samme selv no for tiden. HUSK å laste opp flest mulig bilder. kjekt å følge med på sånne tråder takk får de;) ja har tenkt og prøve og ver flink med bilder;) btw leste tråden om bilen din og å de såg da veldig bra ut de du hadde gjort med den;)
sladjan Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 blir bra dette. Vurderer å gjøre det samme selv no for tiden. HUSK å laste opp flest mulig bilder. kjekt å følge med på sånne tråder takk får de;) ja har tenkt og prøve og ver flink med bilder;) btw leste tråden om bilen din og å de såg da veldig bra ut de du hadde gjort med den;) ja, bilder er alt Ja, har lyst som f*** men har ikke garasje og som jeg aldri har holdt på med sånne ting er det greit å ta seg litt tid i tilegg. Blir jo bare stress hvis ikke. Syns når sånne ting skal gjøres så skal alt gjøres skikkeli og evt. skifte alt av slitedeler man kommer på underveis. Lykke til og gleder meg til å se den ferdi:) Hva kom bilen på foresten? Biltilsynet var grei og sånn ang. ombygg?
Ronnyvga Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 blir bra dette. Vurderer å gjøre det samme selv no for tiden. HUSK å laste opp flest mulig bilder. kjekt å følge med på sånne tråder takk får de;) ja har tenkt og prøve og ver flink med bilder;) btw leste tråden om bilen din og å de såg da veldig bra ut de du hadde gjort med den;) ja, bilder er alt Ja, har lyst som f*** men har ikke garasje og som jeg aldri har holdt på med sånne ting er det greit å ta seg litt tid i tilegg. Blir jo bare stress hvis ikke. Syns når sånne ting skal gjøres så skal alt gjøres skikkeli og evt. skifte alt av slitedeler man kommer på underveis. Lykke til og gleder meg til å se den ferdi:) Hva kom bilen på foresten? Biltilsynet var grei og sånn ang. ombygg? ja heit enig med deg, at når du føst skal gjere noe sånt må du gjer de skikkelig å de eg skal gjer og ta meg god tid å bytte alt av slitedeler og sånt å få de 100%.. Gleder meg sjøl til å se den ferdig og;) ja biltilsynet var skikkelig greie;) sende bere ein søknad om ka eg skulle gjer eg. å så fekk eg bere klar signal til å bjunne å bygge om. Donorbilen hadde eg hima får lit under 30lapper inkludert frakt og papirer;) vist de var den du tenkte på
sladjan Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 ja biltilsynet var skikkelig greie;) sende bere ein søknad om ka eg skulle gjer eg. å så fekk eg bere klar signal til å bjunne å bygge om. Donorbilen hadde eg hima får lit under 30lapper inkludert frakt og papirer;) vist de var den du tenkte på Fint å høre det da;) Ser ut som en fin bil den 328 og prisen var veldig fin den også. har sett en del på engelske og tyske biler, spess 328i og er veldig vanskeli å finne noe brukbart under 30k men den du har ser bra ut
Ronnyvga Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 ja biltilsynet var skikkelig greie;) sende bere ein søknad om ka eg skulle gjer eg. å så fekk eg bere klar signal til å bjunne å bygge om. Donorbilen hadde eg hima får lit under 30lapper inkludert frakt og papirer;) vist de var den du tenkte på Fint å høre det da;) Ser ut som en fin bil den 328 og prisen var veldig fin den også. har sett en del på engelske og tyske biler, spess 328i og er veldig vanskeli å finne noe brukbart under 30k men den du har ser bra ut takk får de:D ja 328i er veldig kjekke biler;) eg var veldig heldig med den min.. men utvendig er enklig ikkje bilen så veldig fin. men motoren å interiøre er helt 100 på denne bilen;) å så er den gått veldig lite;) så satse på de vil bli bra;)
Ronnyvga Skrevet September 8, 2009 Forfatter Skrevet September 8, 2009 Da får eg legge ut ein lite oppdatering har holt på ei stund med og fjerne rust på bilen nå skal fjerne all rust på bilen utvendig, og sveise de så må sveises før eg starta med ombygging. Å så skal all rust fjernest undere etter eg har demontert de ned så her er noe bilder under prosessen donorbilen og prosjektbilen fjerning av rust bakom lenkearmene bak før sandblåsing etter sandblåsing og behandlet med et lag med sink etter de skal de tektylast ette behandling av rust bak gjøn omgående rust lit undere skjermene framme men skal kjærest vek og sveises inn nytt lit rust bak på venste baksjerme så må kjærest vek og sveise inn nytt skal kjærest vek og sveise inn nytt
Ronnyvga Skrevet September 29, 2009 Forfatter Skrevet September 29, 2009 da får eg ta en liten oppdatering da.. går lit seint men håper farten går opp nå har nå fikset all rusten eg komme til uten demontering på 320n prosjektbilen. så nå skal den sveises vise plasser der de må byttes ut lit, noe så er lit får mye rusta. planen er å få karosseri heit ferdig før eg starta med ombygginga så når eg er ferdig med ombygginga er de Berre og sparkle og lakkes heit til slutt;) så nå skal eg starte med og demontere av 328n leger bere ute noen bilde av vordan bilen ser ut nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå