Gå til innhold

Min Bmw E39 Black suited.

Share

Anbefalte innlegg

Ja, sitte no egentli her heime på friveke å kjeda meg egentli bare no då eg, har no allti tenkt eg skulle lage meg en slik en bilde tråd av bilen min, men har no liksom aldri blitt :roll:

Kan no egentli begynne med at bilen er en:

-1997 Modell Bmw 523i. Med Steptronic kasse, shadowline lister, avtagbart hengerfeste, skinn interiør med el komfort seter framme med minne, sportsunderstell, osv osv. Godt utstyrt bil som er bruktimportert ifra tyskland i si tid:) eg står som 3. eiger i Norge.

Bilen er fullt oppgradert utvendig etter eg fekk henda mine på den. Har brukt MASSE penge på bilen kan du si, både utvendi og under, bilen er i mine auge tilnærma strøken.

-Selvfølgeli kan eg ikkje si den er 100% strøken, det er vell knapt en ny bil som er 100%, men for å være så gammel som bilen er vil eg si den er GANSKE bra :)

Når bilen blei kjøpt av meg for snart to år sida, (desember 2007) såg den slik ut

efehbgmr2q7ybvtahry6.jpg

bbsg9q5uoml9h7vg41sm.jpg

Hadde MYKJE bilder fra den tida eg nett hadde fått bilen, var heilt vill med kamera og tok bilder av bilen :)

-Men av en eller anna grunn finne eg ikkje igjen alle dei bildene.. :?

Noke av det første eg invisterte i var en M5 grill i full chrome, og Chrome ringer i instrument.

ffi380e72cyuhhxxr4mu.jpg

kovvfil073lkyalmnnc1.jpg

Men etterkvert har det skjedd mykje med bilen:)

g12xeq397ty1dlh0jppa.jpg

pn4c70wv6jhtnc85f3gt.jpg

Var en liten periode eg kjørte med m-tech fanger og chrom grill.

Ja, er berre det eine speilet som er M, men det tok litt tida før eg bytta hitt og :lol:

bycug9mvxqrsf6af5j29.jpg

Og per dags dato ser bilen slik ut som dette :D

fstefpoj6ebmq8c23u7e.jpg

xtfo853mnx0eix3w8qz6.jpg

wtezqavozyclowpp6ccb.jpg

qzw3avnimkllryygipl2.jpg

1rciy2o4d0fx3zr6qhig.jpg

tobf5tmm7gfbu19jsf3q.jpg

9mb1v3zxbhxina2kcsq5.jpg

62ydjj7zc363qldjouvj.jpg

-Eksospotta er forresten ei Scorpion potte med ganske okei lyd, kjøpt fra Koed.

Det siste eg investerte i var dette då, følte det kun var liksom dette igjen som eg egentli kunne gjøre med bilen.. :)

Gammle lister:

h18dwhh9t555uonk0bgv.jpg

vp76j6tjm0hlltuv2eyp.jpg

epv9o0dbe7i7cwgc7f8p.jpg

Nye Lister:

qhql1ngmk6l5hboa1vdj.jpg

plcmci9ryd1gsrgukp0m.jpg

93jz22na2zsounsyqdnm.jpg

Og ja, eg veit at gearkula ikkje er bytta, men eg kjøpte brukte lister, der fekk eg ikkje med gearkula. Ny er berre ikkje bestilt enda :wink:

Kom gjerne med innvendinger og meininger, men ikkje ta det til dei STØRSTE høgdene om det er noke negativt ;) Dei mest negative kan gjerne lage sin egen tråd, men kom gjerne med konstruktiv kritikk:)

Mvh. Kurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vill absolutt latt den komme endel nærmere bakken =)

Om forholdene rundt der du bor tillater det da såklart ;D

Bor selv på landet og irriterer meg grenseløst over grusveiene jeg må kjøre på i 1.gir mange kilometer med bilen min :P

Men må jo ofre litt tid om jeg vill ha lav bil som ikke er knust under ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er aldri lett med det der altså. Koste på eller selge?

Akkuratt no for tida hella det mest mot å selge, men på en måte er eg jo so utruli fornøyd med bilen å tror det er lenge til neste gang eg opplever å ha en så god bil igjen som denne.. Men har litt lyst på noke so heite M5 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vill absolutt latt den komme endel nærmere bakken =)

Om forholdene rundt der du bor tillater det da såklart ;D

Bor selv på landet og irriterer meg grenseløst over grusveiene jeg må kjøre på i 1.gir mange kilometer med bilen min :P

Men må jo ofre litt tid om jeg vill ha lav bil som ikke er knust under ;D

Tror ikkje eg vil senke den noke, selvfølgeli litt framme hadde gjort seg, men eg har skifta dempera framme og bak i år, og det er originalt sportsunderstell på bilen som eg er meir enn fornøyd med, å på dei veiane som er her har eg veldi lite lyst til å ha noke lavere bil en ka eg allerede har.. Men eg skjønna:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 months later...

Jess jess.. Har vell egentli ikkje skjedd noke serli med bilen, fått på vinterdekka for ei god stund siden, kaldt og surt ute no, kvitt til og med.. :)

Va sta å henta meg enda en bil her for ei stund sida, skal liksom være sommerbilen min det då tenkte eg:) Har ikkje bestemt meg om det blir skilt på den, eller om det blir ombygging, eg må fundere litt på avgifter og litt sånn div først;)

Spotta en ganske småsøt e36 mens eg sto å venta på han som eigde bilen eg skulle se på.

ki59deb6sdpt6nxw5xal.jpg

Her på Gulsvik for å fylle tanken før heimreise

8p0l33k5xsglxfzbqffr.jpg

pmahnrxzd51pb8k62jgw.jpg

Kom meg nesten te gol, då fann eg ut det var best å laste bilen opp på henger, var LITT glatt kan du sei.. fann ut det var ikkje vits i å satse for mykje :)

gdz3rtq9n5n5otnw7gul.jpg

j7wk06l00ru2karjfico.jpg

kkwyxq3fohiwsfot9g5r.jpg

Ferja Fodnes-Mannheller

l1ikc0jb0l3anm07hc60.jpg

Han eg kjøpte bilen av hadde en ganske søt stjernebil og kan en si:) Det var liksom "stressless'en" hans som han kalte den, mens M5 va meir leiketøyet hans.

srq2gd9ywpib8mdzmga5.jpg

dx3vjobqlyc6hokh1j10.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen femmer som har fått de riktige modifikasjonene. Jeg må jo si at du har skaffet deg et m(5)orsomt leketøy også, da :wink:

Angående stresslessen til selgeren, kan han gjerne selge den til meg i bytte med ix'en!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Jess jess.

Då har eg sjekka sopass opp i avgifter osv, og har funne ut at M5en blir donorbil no til våren:) So då bli de powah! :D

Gleda meg som en liten unge til å få begynne på det :)

Tenkte eg skulle bestille meg litt deler no utpå nyåret til M5en, så kan eg skifte dei i samma slengen som eg har bilen fra kvarandre :)

Imens er M5en vekkstuva i garasje i nærheten for vinterlagring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...