halsen89 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Skal ha meg banebil til neste sessong, helst en M3! Men nesten alle har jo rattet på feil side! Åssen er det egentli å kjøre bil som er høyrestyrt?? går d greit å vende seg til det?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Du vender deg til det kjapt! Akkurat det samme bare rattet er på andre siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har banebiler ratt på høyresiden altså? neida, skjønner hva du skal fram til... men til banebruk vil jeg tro det ikke er så farlig med høyrestyring.. Er nok lettere å venne seg til enn å kjøre med til daglig på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Har banebiler ratt på høyresiden altså? neida, skjønner hva du skal fram til... men til banebruk vil jeg tro det ikke er så farlig med høyrestyring.. Er nok lettere å venne seg til enn å kjøre med til daglig på veien.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet August 31, 2009 Forfatter Share Skrevet August 31, 2009 ja, får håpe det.. veldig usikker på om jeg skal handle høyrestyrt da wettu.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Null problem å handle høyrestyrt En kompis av meg kjøpte en Rx-7 3.gen i kristiansand, og jeg ble sendt ned dit for å hente den, kjørte rolig å pent første biten, lå sikkert litt for langt ut mot midtstripa siden jeg ikke var vandt med å sitte på andre sia, men ellers gikk det helt fint.. Når jeg kom til Oslo kjørte jeg rundt i sentrum uten at det skapte noen problemer i det hele tatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 De fleste klarer jo å kjøre høyrestyrt, "feil vei" i rundkjøringene og motsattkjørefelt på veien i england. Der krever det heller ingen slags kurs eller pålagt øving før du slipper ut i trafikken som utlending.. Så tror ikke det burde skape noe serlig problemer her heller- annet enn at du sitter på innsiden av kjørefeltet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet August 31, 2009 Share Skrevet August 31, 2009 Null stress med rattet på feil side.. Kun gir som er uvant.. Er bedre med rattet på feil side på bane mener jeg da.. Vi har denne sesongen kun hatt feilrattet biler.. Blir fort en vane og kjøre med.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå