sindre1987 Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 slenger ut noen bilder min. handlet den for noen måneder siden, da var den brukt som bane bil så var ikke interiør å manglet litt lakk. har noen planer for bilen men får se hva det blir. har gjort litt med den. har sveiset rust, lakka bilen, satt i interiør og handla nye felger å litt småttri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Dritlekre felger på en pen bil. Jeg ville faktisk beholdt litt av racelooken innvendig siden du har det riktige rattet for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre1987 Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 lurte på å gjøre noe med det i vinter. men brukte den som bruks bil i sommer så da måtte jeg nesten ha noe seter. men mulig det blir gjort noe med i vinter:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Den var Tøff, putt i bur og behold race looken ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre1987 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 har lurt på det. men blir eventuelt halv bur. vil ha skilter på bilen:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Hennarød eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Så du som en lekker bil dette, kjenner du Fredrik Berge elr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre1987 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 kan ikke si jeg hjenner han nei. hehe. takker for komentarer:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Rå bil! Halvbur er ikke feil Vurdert is-leppe foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre1987 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 nei ehentlig ikke. syntes den le leppa er fin så trur jeg vil ha den jeg har:D det er ialefall ikke første prioritet:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Crom skrudd halvbur og noen fete racingstoler Full shadowline, mørke lykter og lett tona ruter, da prater vi porr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå