TSX_racing Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 go dagen godtfolket satt å funderte om e34 har di samme spefiaksjonene som e36? har noen alu felger som jeg skulle ha tatt vare på og siden min bmw ble total vraka på fredagen som va. hadde vært bra med svar siden jeg har en E34 på handa OT: ett lite bilde av biln ætter den fredgen tyder åsså bilen blir kondemnert mye skader bare får å være fra 60 til bråstoopp
TSX_racing Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 edit:filopplastinga var litt sur i dag
engen90 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Syns ikke det var så mye til og være 60 til bråstopp jeg. Det er trossalt ganske fort når det går rett til null. Gikk det bra med de involverte da? Har sett folk brukt e36 og e34 felger om hverandre, men de har forsjellig inpress så må kanskje space litt.
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 e36 har et42, e34 har et 20 så du må space ut felgene... men kommer an på innpresset... minimum innpress er 35 på e36, så du må uansett space ca 15-20 mm hvis ikke ser det rart ut hehe
TSX_racing Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 engen90:alle sammen (var kun meg og han andre karen) har det bra borsett fra meg sitter uten bil tho hm så pass ///Mysild: takker for svar men mente felgene jeg har var ferdig spaced ut for a å passe en e36 men kan jo prøve å space dem ut evt eller bare prøve dem på
325i Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Sjekk bak på felgen hvor mye ET det er, da finner du fort ut av om du kan bruke dem på en e34 med eller uten spacere
jensemann23 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Ser reparerbart ut spør du meg. Nytt panser, rette ut vangene, nye skjermer, fanger.
TSX_racing Skrevet September 1, 2009 Forfatter Skrevet September 1, 2009 Ser reparerbart ut spør du meg. Nytt panser, rette ut vangene, nye skjermer, fanger. har mine tvil motorn har blitt flyttet inn en part cm og rammevangene er kringler nå, motorfestene brukket av ramma og alt med drivverk er knust ser ikke vits å reparere
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 engen90:alle sammen (var kun meg og han andre karen) har det bra borsett fra meg sitter uten bil tho hm så pass///Mysild: takker for svar men mente felgene jeg har var ferdig spaced ut for a å passe en e36 men kan jo prøve å space dem ut evt eller bare prøve dem på hmmmm... e36 har høyere innpress, dvs du må space UT for at det skal passe e34, men motsatt må du "space inn" noe som ikke går....
Lars89 Skrevet September 1, 2009 Skrevet September 1, 2009 Side med oversikt over innpress osv http://www.darklight.no/boltesirkel/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå