noekult Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Joda jeg har litt mye tid på hendene om dagen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18828159 IKKE INNBYTTE!! Har bil fra før og denne skal kun byttes mot cash, ikke anlegg, ikke bil, ikke veteranbil! Vennligst ikke send meg spørsmål om innbytte EDIT: 13.000 kr. helgtilbud :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 En av de beste og ærligste annonsene jeg har sett! Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 1, 2009 Forfatter Share Skrevet September 1, 2009 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauso Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Genial annonse! skulle ønske jeg hadde slik oppfinnsomhet! Fin bil though! Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PitchBlack Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 pen bil =) hadde den vært en coupe hadde jeg tatt den på flekken! lykke til med salg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Folks, har oppdatert første posten. Jeg vil ikke bytte bilen mot andre ting, enn kun cash Ikke send meg PM om bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Denne anonsen likte jeg Sjeldent eller aldri jeg gidder å lese så lange anonser når det ikke er en bil for meg men denne falt virkelig i smak! Kunne tenkt meg mer sånt fra din side her inne også Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 men hvor lenge er det eu ok a? hvor er det er rust hen på den ? er intresert i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Den "farlige" rusten som bør taes når man har tid til overs, er det du ser på bilder. Er vanskelig å få frem alt, bilen må nesten sees. Er helt klart en bil verdt å ta vare på! Den er OK til 30. april 2010, i følge https://svvgw.vegvesen.no/http://timepl ... punkt.aspx Skavvise... September, oktober, november, desember, januar, februar, mars, april = 8 måneder igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 hehe ok kommer nok og ser på den til uka vis den ikke er solgt ., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Ok! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hipp hipp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwfreak89 Skrevet September 8, 2009 Share Skrevet September 8, 2009 men får du tatt bilde av motor rommet eller ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg