Hesleskaug Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Var gira på å selge bilen grunnet andre prosjekter, men kjenner det er litt trist at den forsvinner nå Får legge penga i E30 så går det nok over ------------------------------------------------------------------------------------ 06.09.09 ------------------------------------------------------------------------------------ Brukte tiden før jeg skulle handle bil i dag til å vaske E30'n før jeg skulle handle vinter/pendler bil. Bilen skal stues vekk til vinter som det muligens kanskje blir M3 motor. Innkjøpet ble en stakkars 318ia 1991modell (Nylig Eu-godkjent) som har sett sine bedre dager. Den har godt over 200k på telleren og svetter olje, rusten og stygg i lakken men den klarer nok oppgaven sin med å frakte meg fram og tilbake på jobb. (Ingen som har orginal 318i eksos til salgs?) Denne var dårlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 var fin situasjonsvogn det der da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Nydelig familietralle den der da! Synd å selge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Pen den der ja Hva gikk den for om jeg tørr å spørre? Å hvilken maskininst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hei! Den gikk for 65k og det er en 318i. Blir hentet i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Da var ny bil kjøpt oppdatert i første post Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå