Hesleskaug Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Var gira på å selge bilen grunnet andre prosjekter, men kjenner det er litt trist at den forsvinner nå Får legge penga i E30 så går det nok over ------------------------------------------------------------------------------------ 06.09.09 ------------------------------------------------------------------------------------ Brukte tiden før jeg skulle handle bil i dag til å vaske E30'n før jeg skulle handle vinter/pendler bil. Bilen skal stues vekk til vinter som det muligens kanskje blir M3 motor. Innkjøpet ble en stakkars 318ia 1991modell (Nylig Eu-godkjent) som har sett sine bedre dager. Den har godt over 200k på telleren og svetter olje, rusten og stygg i lakken men den klarer nok oppgaven sin med å frakte meg fram og tilbake på jobb. (Ingen som har orginal 318i eksos til salgs?) Denne var dårlig....
Martin-D Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Nydelig familietralle den der da! Synd å selge da
bmwkizn Skrevet September 2, 2009 Skrevet September 2, 2009 Pen den der ja Hva gikk den for om jeg tørr å spørre? Å hvilken maskininst?
Hesleskaug Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Hei! Den gikk for 65k og det er en 318i. Blir hentet i morra
Hesleskaug Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Da var ny bil kjøpt oppdatert i første post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå