Rabies Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Jeg fikk et sett FK 60/40 senkefjærer til E36 sedan fra koed i dag (firer hvis det har noe å si) men det fulgte ikke med TÜV-papirer til dem... Er disse fjærene godkjent, og hvis ja hvor får jeg tak i papirene jeg trenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Send en mail til Koed så sender de sikkert papirene til deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Fikk mailen min med papirer håper jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Jepp, sjekket mailen rett før jeg gikk inn her Takk skal du ha. Og fjærene sitter som et skudd Men jeg la merke til at skriften på fjærene vender innover når de er montert. Vil det bli stress hos BT? Eller er dette relativt normalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Jepp, sjekket mailen rett før jeg gikk inn her Takk skal du ha. Og fjærene sitter som et skudd Men jeg la merke til at skriften på fjærene vender innover når de er montert. Vil det bli stress hos BT? Eller er dette relativt normalt? Ikke godt å si. Med BT vet man jo aldri. Noen krever til og med norsk eller engelsk tüv. Ganske håpløst, siden det ikke finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 Ja, har i Kristiansand er de rimelig nazi, men jeg godkjenner i Arendal eller Evje. De godtar i hvertfall tyske papirer Men men, time vil shov Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 fjærnummeret bør peke utovere! bare å snu side da vettu! hehe... mye letter for bt å sjekke nr også, så de slipper å ta av hjulet og rotere hele dritet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Jaja, men fjæren skal jo ligge nedi et spor i fjærputa som igjen skal ligge på en bestemt måte i fjærskåla... Og når jeg setter dem sånn peker nummeret innover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 på begge sider? derfor jeg sier, snu dem bytt høyre mot venstre da skal det passe..... i think Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Jeje, fikser det når de nye demperne skal på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 på begge sider? derfor jeg sier, snu dem bytt høyre mot venstre da skal det passe..... i think Det som er problemet er at skriften vender innover på begge sider når man monterer fjærene riktig, er sånn hos meg også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Hmmm, har du godkjent fjærene dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Ikke enda, har ikke orket da bilen allerede er godkjent med et annet sett, men kan aldri tenke meg at det blir noe problem, vrir man på hjulet så syns skriften. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Jammen da bør det jo relativt smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå