andreee Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Kjøpte denne nettopp fra Eirik viste , siterer til tråd : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=124300&highlight= Selges grunnet familie problemer (har ikke plass å sette verken denne eller bil). ganske komplett utenom grenrør Følger med ny toppdeksel pakning ring/sms 91648820 Selges for 26 000 ASAP Kan leveres i rogaland området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onropp Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 PRIS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GiljeN Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Selges for 26 000 ASAP Kan leveres i rogaland området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Helt korrekt! Må forresten hentes mannsterke i hillevåg nå. står der da jeg fikk lagringsplass! Så den svetta litt olje ved en skrue på blokka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Jeg har mitt lager i Hillevåg og kan være behjelpelig med en motorkran for å spare ryggen. Og en trenger ikke å være 4 menner. I tillegg kan jeg tilby å hjelpe til med frakt med TollpostGlobe. Har 50% rabatt der. Koster ca 1500-2000 kr å sende til Østlandsområdet og opp til Trondheim. Ca 2.800 kr til Bergen. Dyrt pga 2 ferger. Håper at dette kan gjøre kjøpet og salget lettere. Dette skal være en motor i bra stand. Og det er sikkert bare en tetningsring som skal skiftes i blokken. Toppdekselpakningen må også byttes ut. Men den er visstnok inkludert i prisen. Hilsen Eirik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 Takk Eirik. Setter pris på dette! Alti kjekt å gjøre forretning med deg. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå