Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 http://www.dinside.no/822217/super-3-er Syns faktisk ikke den der ser ille ut i det hele tatt?
benger Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Ja den falt i smak hos meg Tenk den i hvit, med noen mørkegrå/mørk champagne farget Rays felger og senk.
EirikL Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Synes den ligner litt for mye på nye Impreza til å være noe å snakke om...
Nøstbakken Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Fin den.. men ja litt lik den ny imprezaen .. Men falt i smak
Andreas1 Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Synes denne tråden kunne vært på et annet forum...
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Synes denne tråden kunne vært på et annet forum... Alltid noen som ikke blir fornøyd vettu
Andreas1 Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Synes denne tråden kunne vært på et annet forum... Alltid noen som ikke blir fornøyd vettu Ja, er det ikke for jævlig du. Du kunne jo startet en riskoker-tråd, - eller for eksempel "tråden om andre merkers nye modeller", så blir det ikke en ny tråd pr nye bil som ikke er BMW i et BMW-forum.
Dirty Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 har du sett tittelen for forumet du er på ? Få deg briller vis ikke. ellers likte jeg den ikke no , eller den var jo ikke stygg, men var ikke no WOW liksom helt grei familie bil
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 Synes denne tråden kunne vært på et annet forum... Alltid noen som ikke blir fornøyd vettu Ja, er det ikke for jævlig du. Du kunne jo startet en riskoker-tråd, - eller for eksempel "tråden om andre merkers nye modeller", så blir det ikke en ny tråd pr nye bil som ikke er BMW i et BMW-forum. Eller så kunne dere bare finna på noe annet enn å lese tråder som overhodet ikke finnes interessante for dere da
Bjørnar_ Skrevet September 3, 2009 Forfatter Skrevet September 3, 2009 har du sett tittelen for forumet du er på ?Få deg briller vis ikke. ellers likte jeg den ikke no , eller den var jo ikke stygg, men var ikke no WOW liksom helt grei familie bil Ganske bra linsene jeg bruker faktisk, akkurat hatt kontroll også
noekult Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Det ser ut som den gliser i fronten. Lover bra hehehe...
Dirty Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 har du sett tittelen for forumet du er på ?Få deg briller vis ikke. ellers likte jeg den ikke no , eller den var jo ikke stygg, men var ikke no WOW liksom helt grei familie bil Ganske bra linsene jeg bruker faktisk, akkurat hatt kontroll også Ikke galt, finnes jo ikke no bedre en bra syn
hauken Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 sikkert grei nok for de som liker riskokere,sosialistrødt var iallefall ikke bra....
MrLee Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Hmm. med 260 HP er den jo nesten en konkurrent til vår alles 130i. Den mangler bakhjulsdrift da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå