Jås Skrevet September 3, 2009 Skrevet September 3, 2009 Hei,skal lakke en bil om litt,og er 90% sikker på å ta den mauritius blå. (skrives d slik??) Den er original blå fra før. Det er denne : http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=103533 som skal lakkes,altså en gammel e21. Har noen bilder av denne fargen så jeg kan få sett den på bil? Tror gamlebilen min hadde den,men er usikker. Den så vertfall slik ut : Husker ikke helt om dette er mauritius eller en annen... Om noen vet navnet på denne så skrik ut. Om noen eventuelt har bilder av andre fine blåfarger må de gjerne poste de her. Takk!!
Jås Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Hmmm,noen som kan fortelle meg koden\navnet på bilen på bildet??.. Trengs rimelig kjapt...
Jås Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Søker opp den fargen på google,men syns ikke den ligner på fargen på stasjonsvogna....men tror jeg går for 287 på E21'en.....klarer ikke helt bestemme meg..heh..
bmwkizn Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 299 Techno violet pearlcolor syns jeg er en pen farge
Superbeetle Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 299 Techno violet pearlcolor syns jeg er en pen farge 299 er en ganske kul farge, som kan gå fra å være ganske mørk blå/sort til knall lilla i sollyset.. Et alternativ til til denne er 302 madeiraviolet, som hvor 299 blir blå, blir mer sort..
Jås Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Ja den er ikke så verst,men vil ha en blåfarge...
Jås Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 Ok,så den ser faktisk litt blå ut? Søkte den opp og fant en knall lilla...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå