e3679 Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Har en orginal E36 323 som er 170 hk,men har hørt at den er strøyfet på innsuget og hvordan få den 192 hk som 325 har? Hvor på innsuget er eventuelt strøyfingen? Linker ang dette ønskes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320it Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 323 yter vell bort imot 186 hk. eller noe der i nærheten. du kan bytte til innsug fra m50, men mener det ikke passer rett på. for mye arbeid og penger for liten gevinst er mitt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Hele innsuget er strøypet så du får ikke til å modisfisere innsuget til å flowe bedre, det må rett og slett byttes ut til et m50b25 innsug. Jeg betalte for et kit hvor et medlem på www.e36coupe.com som kaller seg for Alpina527 (mener jeg det var) lager. Da er det plug and play samt liten bedrekivelse på hvordan du bytter det følger med. Kosta 4000kr mener jeg, beste HK /penger oppgraderingen du kan gjøre omtrent. Jeg gjorde det på en 328 og det har litt mer effekt der men det merkes absolutt på 323 også sier dem. Du kan kjøpe et slikt åpent luftfilter kit der også, "Dave F" er han som lager de, med dette og m50 manifoldet er du vel på 200hk tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet September 3, 2009 Forfatter Share Skrevet September 3, 2009 ok.takker og bukker. m50b25? er d d som står på 325?va kan prisen være på et slikt innsug? å er d nok og bytte d da eller må d jøres noe annet da for og få bilen min 192hk som 325 har??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet September 3, 2009 Share Skrevet September 3, 2009 Vet ikke helt men om du kjøper et standar slikt innsug så må du modde ne del på det selv får å få alt til å passe, men du sparer jo litt på det om du får det til. Har lest at de merker forskjell på å bytte eksosen også til 328 eksos siden 323 kun går med ett utblås fra cat og bakover mens 328 har dobbel hele veien. Men regner med du har 325 ytelser kun ved å byttet innsuget ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå