Ole@Automote Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Ingen avgifter hvis bilen har vært i norge mere enn 10 år og Ny i norge betyr vell att den er kjøpt ny i norge ?? eller er jeg helt på bærtur da?
willyak Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Trenger bare forsterkningene til diffen, 4 plater som må sveises opp de får du tak i på koed.no ok da vet eg det, takker for hjelpen:)
pedro Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Ny i norge = nykjøpt i nOrge Dvs si 10 års grense her. Er bilen eldre en 2000 så blir set ikke avgifter på HK. Ja er klar over at det er problematisk med vekten. Værre for meg som skal bygge en med M52v og ikke S52 motor Blir mye filing og spyling på meg. Viser den med så lite utstyr som mulig og stoffseter og piggfrie vinter dekk på stålfelg. Spø 2 Lønner det seg å bruke en norsk bil med takluke Den er jo på papiret en god del tyngre enn de uten. Kan jo sette på sveiv til BT da Pedro
willyak Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Ny i norge = nykjøpt i nOrge Dvs si 10 års grense her. Er bilen eldre en 2000 så blir set ikke avgifter på HK.Ja er klar over at det er problematisk med vekten. Værre for meg som skal bygge en med M52v og ikke S52 motor Blir mye filing og spyling på meg. Viser den med så lite utstyr som mulig og stoffseter og piggfrie vinter dekk på stålfelg. Spø 2 Lønner det seg å bruke en norsk bil med takluke Den er jo på papiret en god del tyngre enn de uten. Kan jo sette på sveiv til BT da Pedro ja det er sant, en bil med takluke er litt tyngre. men en bil uten ser jo billi ut uten , og takluke er mer praktisk,finere å SKALL der ver
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå