Skroje Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Skulle da se sånn ca slik ut.Dårlig bildet, men var det eneste jeg fant på nett sånn i farta Den knappen har jeg på rattet...på høyre side... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Jeg har også en slik knapp på rattet, men den funker for og holde farten bilen har i det øyeblikk den trykkes inn, eller som resume etter en f.eks oppbremsing. Jeg har den knappen på bildet, og min cc funker IKKE før den er trykket på etter oppstart. Har en 97 mod. (520 touring) jeg, så trodde det var slik på din også.Da kan jeg dessverre ikke tilføre mer altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skroje Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Skulle da se sånn ca slik ut.Dårlig bildet, men var det eneste jeg fant på nett sånn i farta ETTER NÆRMERE ETTERSYN SÅ HADDE JEG EN SLIK KNAPP- OG DET KOM OPP ET GRØNT LYS. NÅ "VIRKER" CRUICE CONTROLLEN MANGE TAKK der sparte du meg for noe so kunne blitt en pinlig samtale med bilselger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hehe. Hu jeg køpte bilen av fortalte meg at cc IKKE virket, og hu hadde hatt bilen i over ett år. Enjoy your Cruise Control. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skroje Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå