Gjest Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 .......... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 ........ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Løp å kjøp, dette er billig, koster 2500.- + frakt/mva nytt fra sveits. Dette er meget bra kvalitet. Jeg hadde et på min tidligere E30M3, å har bestilt et nytt til min Lotus Elise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Løp å kjøp, dette er billig, koster 2500.- + frakt/mva nytt fra sveits. Dette er meget bra kvalitet. Jeg hadde et på min tidligere E30M3, å har bestilt et nytt til min Lotus Elise.[/quotehar du linkk til dette i sveits, skulle hatt til min e30m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LarsFromasj Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Ja, hvor kan man oppdrive slike? Skulle hatt til E30 M3 jeg også. ///M logo på trekket er et must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Løp å kjøp, dette er billig, koster 2500.- + frakt/mva nytt fra sveits. Dette er meget bra kvalitet. Jeg hadde et på min tidligere E30M3, å har bestilt et nytt til min Lotus Elise.[/quotehar du linkk til dette i sveits, skulle hatt til min e30m3 www.coverdesign.ch (regner med at dette ikke ødelegger salgstråden, ettersom de som kjøper dette får det ca 1000.- billigere) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 neida, går fint det. er jo nytt dette også. billig er det å. kan evt selge for 2500 inkl porto Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Trur du det går over gt vingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 Trur du det går over gt vingen? Det er bra stretch i dette, så det bør gå greit over GT vingen (regner med det er IS classII du mener) hvis den ikke har de ekstra klossene imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 skulle tru det går julian. men om det går under det spise bordet ditt forran er noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Spisebordet ditt ja nå har dritet begynnt å fuske litt å bruker jævlig mye bensin, 60 liter på 35 mil Den vingen sitter på en m3 coupè ihvertfall er ikke sikker på hvem klosser du mener tommy!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 er mulig å space opp den vingen, så den blir høy som f jeg sleit med fusking på den gule, blei borte over natta men bytte noen coiler neste gang det kom tilbake. og blei bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 samma coiler som iS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Nei det trur jeg ikke, de var ikke dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå