willyak Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 hei trenger en e36 sedan med sekser orginalt! skall bruke den til m3 prosjekt. så defekt er ingen prob. men helst lite eller ingen rust! PM om nokken har en å selle!
pedro Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Står en fin sort på finn i moss til 24900 Verdt å se på Ellers så kryr det jo av dem til salgs nå da Har gått flere i Kristiansund/Trondheimsområde Er vel MYE nærmere deg enn Moss Godkjent prosjekt du skal bygge P
willyak Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Står en fin sort på finn i moss til 24900Verdt å se på Ellers så kryr det jo av dem til salgs nå da Har gått flere i Kristiansund/Trondheimsområde Er vel MYE nærmere deg enn Moss Godkjent prosjekt du skal bygge P har lett masse på finn å autodb men de fleste har so masse rust ja det skall ver godkjent tenkt problemet om du kjører på noken da, blir gjelds slave resten av livet!
pedro Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Var jeg deg ville jeg sjekket nordover eller østerdalen. Mindre salt mindre rust. Jeg kjøpte coupeen min fra Arendal, Men hjulben og bakluka har rustet opp alikevel Pedro
willyak Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Var jeg deg ville jeg sjekket nordover eller østerdalen. Mindre salt mindre rust. Jeg kjøpte coupeen min fra Arendal, Men hjulben og bakluka har rustet opp alikevel Pedro ja mulig det er det beste det, men er bare å finne den rette:P
Slaesj Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Du kan få kjøpe min! Orginalt 320 med ettermontert M50B25 , lite/ingen rust , men noen bungler her og der (Panser - nytt medfølger , bakskjerm og førerdør) veldig god teknisk og ellers grei. Fargen er btw. 288 Moreaugrun metalic
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå