jojr Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 I dag morges hadde jeg innbrudd i min 320 som stod i sandefjord og der låg selvfølgelig Nøkkelen til en 94 mod. E34 525TDS Touring Jeg har stående for salg. Dette er den eneste nøkkelen jeg har så hva gjør jeg nå tro? noen ideer? Eller om det kanskje er noen som har komplett lås til en E34 liggende for salg Er det startsperre på disse standard?
Simpel Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Er vel startsperre som standard på disse. Tror du må til BMW med vognkort for å få laget en ny nøkkel.
jojr Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Ok så det er muligheter for å få laget ny nøkkel altså, jeg så for meg utbytting av alt av låser jeg nå.
Ballder Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Tror svaret er gitt over her, men sørg for at bilen står innelåst, eller gjør den ukjørbar i det minste. Er en viss mulighet for at disse jentene som brakk seg inn i bilen din kan finne den TDS'n osv osv..
jojr Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 De Rappa nøkkel, solbriller, og gps i sandefjord og TDS står heldigvis i oslo området så de sliter litt med å finne den håper jeg. Men de kunne vært greie nok til å legge igjen nøkkelen når de skjønte at den ikke passet i den BMW en de tok den fra
Larsinnj Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Skal aldri si aldri. Jeg ville gjort bilen ukjørbar relativt fort, da det er mer enn nokk av uærlige folk her i norge som du tydeligvis har erfart. Ta med det hjernen hjem.
jojr Skrevet September 4, 2009 Forfatter Skrevet September 4, 2009 Ja står i garasje nå, Er det noen som har noe erfaring med hvor lang tid det tar å få ny nøkkel? Og eventuell pris på dette
2000Touring Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Brodern fikk laget nøkkel til sin 1999 530d, det tok vel i underkant av en uke og kostet ca 1500,-
TheBirg Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Bare for å spørre, adressen til den bilen de stjal nøkkelen til har ikke uheldigvis vært tastet inn i GPS enheten som ble stjålet vel ? Det er desverre ofte en feil mange gjør. Ha "hjemmeadressen" lagret i sin GPS kan koste mere enn man tror. Enten det er snakk om tap av husnøkkler eller bilnøkkler. Tips : Aldri lagre hjemmeadresse i GPS !!!! Finn et sted i nærheten av hjemmestedet ditt, f.eks en bensinstasjon. Derfra finner man alltids veien hjem selv
bue Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Spurte på pris på nøkkel så sent som forrige uke, da jeg har bare 1 til min bil.. Sendte en mail til Strandveien Auto, og de ga meg en pris på 600 kr ferdig slipt (forhandlerpris vel å merke).. Nøklene kommer forresten ferdigslipt ut ifra chassis-nr. så det er ikke noe problem..
espulus Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 Kjipt å oppleve dette :S Du sier noe der "TheBirg", men de fleste GPS'er har vel mulighet for å låses med en pinkode. Min har i alle fall det. 3 feilforsøk, og GPS'en MÅ låses opp i samme butikk som den ble kjøpt ny. Veldig greit spør du meg. Håper for guds skyld at du ikke har lagret adressen hvor bilen står på GPS'en .. Får håpe du får ordnet deg med ny nøkkel så fort som mulig
TheBirg Skrevet September 8, 2009 Skrevet September 8, 2009 espulus : Ja , de fleste GPS har vel den mulighet til å låse med PIN, men hvem har med hånden på hjertet lagt inn det Jeg har ikke det (men gjør det nå etter, et godtips fra et visst forum ) Om Garmin Nuvi`n min vil være med på det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå