e3679 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 er d noen som har noen forslag om hvilket merke jeg burde kjøpe? så jeg får dn fiine 6èr lydn!? står på originalt nå,å d er ikke noe fin lyd av nei.helt stille jo.! er ute etter ei billig potte som ikke bråker så allt for mye da.men midt imellom.forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Simons og scorpion pleier å ha fin lyd Selger begge deler på Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e3679 Skrevet September 4, 2009 Forfatter Share Skrevet September 4, 2009 okey.så d var noen som skreiv at di syns scorpion bråkte allt for mye.men jeg vet ikke.vill ikke ha nå voldsomt me lyd da,sånn midt imellom så man hører dn fine snerringen når man drar på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stokke Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Hva med supersprint? meget pen lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå