Howrd Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Som sagt vil jeg be dere kjære bimmers medlemmer om å prøve å anslå verdien på bilen min. Bilen er en: - BMW E46 Coupe 2002 modell - M54B22 motor (2,2L) - rullet snart 120000km - Har full aerodynamic pakke - Delskinn interiør med sportsseter - Dobbel eksos (begge sider) Blant utstyr kan jeg nevne: - Antispinn - Cruisecontrol (multifunksjonsratt) - ClimaAutomatic - Full Defapakke med motorvarmer og fjernkontroll - Siste pioneer skjermspiller med navi osv (15000,- ny) Av ting som er gjort med bilen: - Proffsotede vinduer helt frem - Inpro sorte frontlykter med AE - Hvite blink hele veien rundt (sorte frem) - AP justerbar senk (coilovers) - k&n innsatsfilter Vedlikehold: - Alt av skiver og klosser er splitter nytt + bremseveske - nye tårnlager frem og bak - nytt centeroppheng for mellomaksling og hardy er nytt - innstegslister nederst i dører og inni er nye - alt av foringer byttes snart Ellers er bilen strøken innvendig og utvendig, var på storservice for 2000km siden.. Har desverre ingen bilder av bilen innvendig, skal få til noen i morgen Sikkert mye mer jeg kunne lagt til jeg ikke husker i farta Bilder: (før spacere bak, de siste 4 bildene er med spacere bak) Montering av spacere:
Omnislash Skrevet September 4, 2009 Skrevet September 4, 2009 Det du har kostet på, er ikke noe du burde forvente å få noe igjen for. Uansett hvor mye man føler det er rettferdig! Det meste man koster på en bil, blir rett og slett for sin egen del. Neste mann (selv om han må ut med mange tusen for å få det samme) går heller til en bil som er rimeligere, med litt mindre utstyr.. Men en bil som helhet kan selges for høyere pris en normalen - etter hva jeg har sett med årene.. Men jeg vil anslå ut ifra de prisene jeg finner på bl.annet finn.no, at du burde sikte etter 250.000 for den. Finner 320'er som har gått under 60' km og er 2 år nyere til 279.000 En 2002 mod som har gått 67' km. til 243000 Så jeg ville anslått at din bil er verdt rundt 250000-260000 litt avhengig av HVOR strøken din er i forhold til de andre i samme prisklasse og årsmodell
PenguiN- Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 tenkte å si ca 230-240 jeg meget lekker bil!
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Det du har kostet på, er ikke noe du burde forvente å få noe igjen for. Uansett hvor mye man føler det er rettferdig! Det meste man koster på en bil, blir rett og slett for sin egen del. Neste mann (selv om han må ut med mange tusen for å få det samme) går heller til en bil som er rimeligere, med litt mindre utstyr..Men en bil som helhet kan selges for høyere pris en normalen - etter hva jeg har sett med årene.. Men jeg vil anslå ut ifra de prisene jeg finner på bl.annet finn.no, at du burde sikte etter 250.000 for den. Finner 320'er som har gått under 60' km og er 2 år nyere til 279.000 En 2002 mod som har gått 67' km. til 243000 Så jeg ville anslått at din bil er verdt rundt 250000-260000 litt avhengig av HVOR strøken din er i forhold til de andre i samme prisklasse og årsmodell Takk for grundig forklart svar Det med hva jeg har kostet på, så er jeg enig i det med slitedeler, det er mest med for å unngå at bilen blir prutet ned, for at jeg kan forsvare prisen jeg har satt på bilen. Men det med den spilleren, defa osv utvendig synes jeg bidrar med å dra opp prisen. Tar man for seg en m-tech bil, så blir jo den dyrere pga penere utseende. Men uansett godt utfyldt svar, setter stor pris på det Pen bil du har btw, så mye etter clubsport når jeg leita E46Ci, men så dukket denne opp i samme by, så da benyttet jeg sjansen Flere som har meninger. Dette vil vel påvirke det jeg selger bilen for å, usikkre tider nå, så kan hende jeg må selge
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 tenkte å si ca 230-240 jeg meget lekker bil! takktakk Må vel benytte sjansen til å si at du har en meeeget strøken bil selv Hadde mange flere planer jeg også, men banebilprosjektet tar størsteparten av kaka
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Da kommer det noen bilder av interiøret
Espen M33 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 02 mod 320Ci.... 200.000,- sånn omtrent.
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 02 mod 320Ci....200.000,- sånn omtrent. er vel ganske realistisk der ja. Ringte BMW i dag å fikk regnet frem en "grov" sum de ville tatt den i innbytte for, fikk 203000,- som svar. Dette var for de opplysningene ang biltype, kaross, motor, km-lengde osv. jeg gav de. så skal jeg selge tror jeg jeg kommer til å legge den ut til 220000 mtp. det som følger med bilen, og med tanke på at den er utstyrt med aerodynamic, noe jeg ikke fortalte. dette må jo bli noe det samme som om bilen skulle vært utstyrt med m-tech2. Er jo også påkostet mye i senk osv. det utenom vanlig vendlikehold.. er folk ca. enig i salgssummen?
Nénmacil Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Litt utenfor emne, men er fargen Daytona Violet? Synes ikke den så helt lik ut, men det kan være at jeg tar feil.
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Litt utenfor emne, men er fargen Daytona Violet?Synes ikke den så helt lik ut, men det kan være at jeg tar feil. Går greit vett. Fargen er Oriental blue.
Nénmacil Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Jasså.. fargen er ganske pen. En litt mørk farge med blanding av sort, fiolett og mørk blå? Hvordan ser egentlig fargen ut når sola skinner mot lakken? Vil tro den ser ganske pen ut!
Howrd Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Jasså.. fargen er ganske pen.En litt mørk farge med blanding av sort, fiolett og mørk blå? Hvordan ser egentlig fargen ut når sola skinner mot lakken? Vil tro den ser ganske pen ut! Når sola skinner glinser den opp litt i ganske fin blå ja Blåfargen er veldig mørk, meget fornøyd med den Skal lakke en E30 jeg har som prosjekt nå, vurderte samme farge egentlig, men skal ha en bittelitt annen nyanse, en anelse mer mot skarpere blå tenker jeg. Vil beskrive Oriental blå som en mørk/sort blåfarge som har kanskje en liten anelse fiolett i seg Ta deg en tur til sverige? http://www.blocket.se/halland/BMW_Alpin ... ?ca=11&w=3 Ser du jakter B10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå