Spiritus Sancti Skrevet September 4, 2009 Share Skrevet September 4, 2009 Bilen bli varm hvis jeg står stille i 5-10 min. Vet ikke hvor langt den gå over streken, iom at jeg stopper bilen når det skjer. Hvorfor skjer dette? Syntes bilen drar ujavnt noen ganger. Kan toppakninga ha gått? Termostat? Luft i systemet? Det er snakk om 318is m42b18 Takk for all hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Høres ut som litt slitt viskose-koblig. Men hvorfor stå stille i 5-10min? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 mcdonalds kø f eks.. Vet du om viskosekobling passer fra m10? har det liggene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Passer fra M10 ja Liste over hvilke som passer her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå