erneland Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Efter att Alpina B7 Sedanen var såld så var planen att skaffa en gt40-replika. Då Alpinan rullade iväg så insåg jag att det var ett misstag. En vecka senare så hittade jag därför en annan B7 Turbo. Denna gången var det dock en coupé och annonsen på Mobile visade inga bilder. Det stod bara "3 ägare, full historik" En vän fick uppgiften att ringa eftersom han är tysk. Efter 2 timmars telefonsamtal så var bilen köpt, osedd!! Bilen kom hem och jag kunde konstatera att ALLT som ägaren hade sagt stämde. Till och med rutan är original och ser ny ut! Jag låter bilderna tala för sig själva Mvh M
Tore Diesel Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Må si du så meget heldig ut med det kjøpet der ja Rett og slett en lekker bil
EirikL Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Jeg kjenner det rykker både her og der når jeg ser disse bildene Fantastisk lekker bil som vi må få se mye mer etterhvert. Gratulerer!
erneland Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Takk! En kul sak är att kvittot från då bilen köptes ny finns kvar! Bilen kostade 120,000DM 1984. Mvh M
Z1 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Hva måtte du betale for bilen ??? Ser utroli fin ut...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Utrolig strøken og pen bil! Må få tatt noen skikkelige bilder av den Gratulerer!
erneland Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 Hva måtte du betale for bilen ??? Ser utroli fin ut... Mye penger! . Ägaren hade även en M635 men han hade förlorat jobbet i finanskrisen tecken så han behövde väl pengar. Bilen har gått 1457 mil på 12 år.
635csi Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Dette er noe av det flotteste jeg har sett Gratulerer med nydelig bil
HeinZ Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Kan ikke si annet enn at der noe av det peneste jeg har sett:) Gratulerer med ny bil. ta godt vare på den
winchester Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Strøkent! Regner med at du måtte ut med noen lapper for denne, hehe. Gratulerer med flott bilkjøp!
wicky124 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 wow....respekt:) si ifra om du vil bytte i en av mine biler:p
vrossi46 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 dette er rått. grattis me fantastisk Rå bil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå