fast Dog Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Da har jeg fått enda et problem!Oppstår når motoren står på tomgang! står den på tomgang i noen sek så begynner motoren å riste noe sinnsykt! den vugger opp og ned me en mellomrom på ca 5-7 cm tenker jeg. Girkulen rister såpass at jeg nesten har problemer me å sette den i gir Ser at turtallet går opp litt idet ristingen begynner! Hva i svarte kan dette være???Motorfeste?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Er vel sannsynligvis motorfeste det ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikkemus666 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hei. Vil og sette penga mine på motorfeste. Var det osm nettopp var galt med min. Koster heldigvis ikke allverdens å fikse. Du vil lett kunne se om det er motorfeste som er røket på høyreside værtfall. Det jeg kunne på min bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fast Dog Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 hjelper forresten å pumpe turtallet! da forsvinner det! Hvis det viser seg å være gummiforingen! Holder det å bytte kun den eller burde jeg skifte noe mer mens jeg første er i gang!?? burde jeg bytte begge eller holder det kun me bytte den som er ødelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW ///BJ Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 jeg ville tatt begge motorfestene, kanskje girkasse festene samtidig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danny89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 hvis den ene pakninga har blitt sprø og ryki så tar det ikke lange tida før den andre sprekker også.. bare og bytte begge to.. koster ikke mange kronene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå