Rolfo Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Hei alle sammen Jeg er ny her på forumet og synes det er meget bra.Legger ut noen bilder av min 94mod. 850 Csi som jeh har hentet hjem fra Tyskland.Bilen har produksjons nummer 722 og ser ut som ny både innvendig og utvendig.Den er nå kjørt ca 140.000km.Felgene som står på er originale fra 1994.I tillegg har jeg en 94mod 840iA som jeg har lagt ut for salg samt en E60 530d som er stylet opp som en M5 både innvendig og utvendig. Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tony Soprano Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Velkommen,nyyyydelig bil ! Regner med att du tok inn denne på alt.avgiftsberegning ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet September 5, 2009 Forfatter Share Skrevet September 5, 2009 Hei Jeg har hatt den ca 2 år og tok den inn på vanlig avgiftsberegning. Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Ekte entusiastbil! Flott cruiser dette her =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 I mine øyne er dette den lekreste BMW som er mulig å få tak i for vanlige penger! Og fargen på din er jo helt sinnsykt flott og med anpasset interiør blir det bare en orgie i coolness Selv om BMW kanskje gikk litt langt i å farge ting inni bilen. Det hadde egentlig vært nok med dørsider, stoler og ratt. Grattis med min drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 NYDELIG bil! Ser den har fått behandling av BMW Individual også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omnislash Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Dette er noe helt for seg selv! Og blir jo selvsagt misunnelig! Gratulerer med flott bil sier nå bare jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Pen bil! Legg gjerne ut bilder av de andre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 Rå, strøken og perfekt! Som Haug sier, legg ut bilde av de andre bilene dine også, E60'en høres interessant ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet September 5, 2009 Share Skrevet September 5, 2009 drømmebilen min oxo, virkelig nydelig eksemplar! fargen var super:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skrape Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 så denne komme ut fra Essoen idag. Nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet September 6, 2009 Forfatter Share Skrevet September 6, 2009 Hei Ja jeg må si jeg er veldig fornøyd med denne bilen.Var nettopp i Bergen en tur og det var en sann fryd.Solgte nettopp min Mercedes E55 AMG 476HK og kjører nå denne daglig.Når det gjelder bilder av min E60 så kommer jeg til å legge ut bilder av den med det første.Har også en 94mod. 840iA med V8 og automat med denne kan ikke sammenlignes med 850 Csi'en.Planlegger nå kjøp av M6. Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 vakker bil, syns du kunne gitt den til meg, hehe.. e 55 amg, var dette w210? det er en bil jeg liker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 7, 2009 Share Skrevet September 7, 2009 FIIN bil fineste BMW har laget synes nå jeg, men er vel litt innhabil når jeg har en selv he he. STOR 850CSI tetthet i Rogaland , vet om 5 stykker på sparket , muligens 6 viss den ikke er solgt ut av Rogaland Det var en Fjordgrå men husker ikke hva han het som eide den Egil Rasch prøver og samle 850 entusiaster i Norge Målet må være ett 850 treff i Norge Må bare ta turen ut til meg viss dey passer Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rolfo Skrevet September 7, 2009 Forfatter Share Skrevet September 7, 2009 Hei igjen Nei, E55 AMG var 211 med V8 og kompressor 476HK 700NM Var i Spania i sommer og dette var King of the Road. 280km/t ingen problem.Kjørte fra Porche 911 Turbo (996). Vurderer sterkt å kjøpe en svart M6 og montere kompressor kit fra G-Power 730HK 700NM. Rolf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå