leif harald Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=18728055 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 6, 2009 Share Skrevet September 6, 2009 Må jo få med at det nesten ny kasse i den jo . Håper du får bra for den!! Den der er den fineste E34 jeg har sett iallefall! Nå tror jeg du blander med M5'en min.... (?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Interiøret er del skinn alcantara, og spesielt strøkent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hvor tung henger kan en m5 med hengerfeste dra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 9, 2009 Forfatter Share Skrevet September 9, 2009 Hvor tung henger kan en m5 med hengerfeste dra? Usikker, skal sjekke vognkortet. Men rundt 1600 tipper jeg. Men er ikke noe hengerfeste på min, men går vel å ettermontere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 9, 2009 Share Skrevet September 9, 2009 Hvor tung henger kan en m5 med hengerfeste dra? Usikker, skal sjekke vognkortet. Men rundt 1600 tipper jeg. Men er ikke noe hengerfeste på min, men går vel å ettermontere. Mhm, ettermontere jeg tenkte på. Er en kar som snakker om å kjøpe min om noen uker så da må jeg ha meg en e34 m5 touring muligens å det er jo ikke akuratt mange å velge i. Men sjekk i vognkorte du når du får tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 11, 2009 Share Skrevet September 11, 2009 Hvilket interiør står det i denne? sort skinn med sort dashbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingB Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Grått stoff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Grått stoff! Sort dashbord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Samaraiuz Skrevet September 12, 2009 Share Skrevet September 12, 2009 Fordel med bilder..... Innvendig takk=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 12, 2009 Forfatter Share Skrevet September 12, 2009 Bilen er på lakk akkurat nå, men får den tilbake i løpet av uka. Skal ta en litt utvidet photoshoot da Er alcantara delskinn, kjekt å få med Bjørnar Er det ikke grått dashbord også tro? Mener det, står jo best til interiøret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Er jaggu meg ikke mye e34 m5 touring til salgls for tiden Men pøs på med bilder så fort du får den tilbake eller grav frem noen gamle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simons Skrevet September 15, 2009 Share Skrevet September 15, 2009 ja men hva er prisen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helleberg Skrevet September 15, 2009 Forfatter Share Skrevet September 15, 2009 ja men hva er prisen ? Litt usikker på hva jeg kan forvente, lufter bare salget da det fort går et par uker før den er klar. Men et sted rundt 140-160k må den være verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildamun Skrevet September 28, 2009 Share Skrevet September 28, 2009 byr deg 120000 for bilen. hvis det er aktuelt så kan vi jo avtale en titt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg