YearPlaze Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Har en kamerat som kjører en e46 00 mod! han har ikke KjøreComputer men mener på at hvis han kjøper den hendelen som er på rattet me den Computer knappen på har han plutselig kjøreComputer? noen som vett om dette er riktig, eller kan jeg si nei jeg har og ikke du HAHA mvh Eivind
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Hvis han har automatisk klima er det bare å bytte hendel og programere den hos BMW.
YearPlaze Skrevet September 5, 2009 Forfatter Skrevet September 5, 2009 automatisk klima? finnes det noe mer en vanlig klimaanlegg?
Lars89 Skrevet September 5, 2009 Skrevet September 5, 2009 Vanlig AC har vribrytere og knapper mens automatisk har bare knapper
YearPlaze Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 ok hehe men tenker på min e39 så har jeg jo en egen knapp i spilleren der jeg kan stille og endre på ting i kjørecomputeren, er det ikke slik på e46? mvh Eivind
Lars89 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Har han ikke instruksjonsbok? Jeg kan stille på det på navi-skjermen, men usikker på hvordan man gjør det uten navi. Tror du bare må holde inne kjappen i noen sekunder før du justerer e.l
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå