brynjar90 Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 noen som vet den leteste måten og bytte dynamo på? om det er å fjerne fronten fangern'e på bilen eller om det er å bare skru den av med alt tullet på
semmern Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 Vet ikke på E36, men på E39 går det an å få den ut hvis man fjerner vifta, AC-remmen og remmen mellom vannpumpe og dynamo. Hva slags motor har du?
PIIIPower Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 På e39 trenger du ikke å fjerne noen reim, bare sett strammehjulet i "service" stilling med en skrutreller eller no og hekt av dyno reima. Dersom du har ventilasjon på din må du løsne skjøten slik at du får av dyno med hus. lykke til. Sist gang jeg gjorde på min tok det... ca 10 min..
semmern Skrevet September 6, 2009 Skrevet September 6, 2009 På e39 trenger du ikke å fjerne noen reim, bare sett strammehjulet i "service" stilling med en skrutreller eller no og hekt av dyno reima. Dersom du har ventilasjon på din må du løsne skjøten slik at du får av dyno med hus. lykke til. Sist gang jeg gjorde på min tok det... ca 10 min.. Jaja, man må ihvertfall fjerne remmen fra hjulet på dynamoen. Ordkløyving Hehe
brynjar90 Skrevet September 6, 2009 Forfatter Skrevet September 6, 2009 har en m50b20 motor.. skudde vekk radiatoren, vifta og da kom jeg til hele makkverket.. det var snakk om 4 slangeklemmer, og 4 bolter på viten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå