Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var vel muligens yngst på treffet, men føler ikke at det er noen som helst hindring. Kom i prat med mange uansett alder, det var jo BMW som var temaet idag :wink:

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du får ta til takke med at du holder deg bra steinar1 ;) Hadde tippet mye lavere.
he he takk den skal jeg leve på lenge :) følte meg som den gammern her en liten stund nå :)
Skrevet
Ser du har fått ordnet med avatar steinar1! Pen den M3 din, ikke mange slike røde i Norge :D Du er heldig der!
Jepp måtte det etter treffet syntes jeg, spruddel hjalp til... gleder meg til hver gang jeg skal ut å kjøre, flaks for dama som stadig vekk blir henta :)
Skrevet
Steinar1, det var din den røde M3'n ikkesant?

Jeg skjønner nå at jeg begynner å bli gammel, mener å ha lest at du skrev du var 34 år? :P

Trodde du var på aldern min!

Er ikke du stadig 22 år da Omnislash? 8)

Haha, jeg er 26 ja.

Som Niklas sier :P

Men vi kan godt si at jeg er 22 for ordens skyld!:P

Skrevet
Ser du har fått ordnet med avatar steinar1! Pen den M3 din, ikke mange slike røde i Norge :D Du er heldig der!
Jepp måtte det etter treffet syntes jeg, spruddel hjalp til... gleder meg til hver gang jeg skal ut å kjøre, flaks for dama som stadig vekk blir henta :)

Tviler ikke på det! Skulle henta folk ofte om jeg hadde hatt en slik :wink:

Skrevet
Jeg var vel muligens yngst på treffet, men føler ikke at det er noen som helst hindring. Kom i prat med mange uansett alder, det var jo BMW som var temaet idag :wink:

Du virket ikke umoden ihvertfall :)

Var flere der jeg trodde var yngre enn deg, men når det er snakk om at Spruddel er 18, så er det vel teknisk ikke mulig å være så mye yngre om man skal kjøre bil i Norge ;)

Skrevet

Jeg skjønner nå at jeg begynner å bli gammel, mener å ha lest at du skrev du var 34 år? :P

he he det stemmer desverre :cry:

Ta det helt med ro! Du holder deg veldig godt. :D

Skrevet

Du virket ikke umoden ihvertfall :)

Var flere der jeg trodde var yngre enn deg, men når det er snakk om at Spruddel er 18, så er det vel teknisk ikke mulig å være så mye yngre om man skal kjøre bil i Norge ;)

hehe, takk for den! :) Ja skal godt gjøres å ha førerkort før man er 18 i Norge. Spruddel blir jo snart 19, så han er jo stor gutt :D

Skrevet

he he det stemmer desverre :cry:

Ta det helt med ro! Du holder deg veldig godt. :D

he he takker for all sympati til alderen min, men kan vi prate om noe annet enn alder nå eller he he
Skrevet

lol...du er ikke alene om å være "gammel"..Jeg er tjuetretten selv..men jeg sier til alle som spør at jeg er 20..men med 13 år mer erfaring..:) Knall bil steinar.

Skrevet
Da kan jeg isteden informere om at helgens første Carlsberg er påbegynt. Den smaker himmelskt :lol:

og jeg har jekka opp helgens 6. Corona..godt det finnes likesinnede her..:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...