Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg kommer med min 628Csi om jeg får den i orden til da :) Ellers kommer jeg med mamma sin spreke E36 316i FACELIFT! :lol:

Da får jeg hilst på Rannem også :P

+1 :D

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Storo senteret mener jeg å huske ligger i Vitaminveien 5-7 ;) Kjøretid fra Storo til Peppes Nydalen er 1 1/2 minutt :) Vi møtes 15.00. Da kan vi kanskje tenke på mat i 17-18-tiden?

Skrevet
Storo senteret mener jeg å huske ligger i Vitaminveien 5-7 ;) Kjøretid fra Storo til Peppes Nydalen er 1 1/2 minutt :) Vi møtes 15.00. Da kan vi kanskje tenke på mat i 17-18-tiden?

18.00 høres fornuftig ut, med tanke på at ikke alle dukker opp nøyaktig klokken 15 :P

Skrevet

StorO storsenter ligger i Vitaminveien 9-11

http://www.storostorsenter.no/Informasjon/

Når det skal sies så vet jeg ikke om vi får "lov" til og oppholde oss i parkeringshuset til Storo. Men det er alltid åpent og man kan kjøre inn der. På bilettautomaten står det at det ikke er lov å parkere der på søndager. Men vi står jo ved siden av bilene så da kan vi evt flytte oss hvis det skulle oppstå noen problemer! :wink:

ellers var det ett bra tiltak med voten her! Jeg ble selv klissbløt på lørdagen som var og det var grunnen til at jeg foreslo parkeringshuset på Storo. Satser på stort oppmøte og det skal bli hyggelig å treffe de jeg ikke traff den 3.! :D

Skrevet
Parkhuset på Storo tenkte jeg ikke på... :P

Nettopp... men 12 stemmer i voten.. oj oj.. det var kanskje ikke til å juble over... nå må folk se å være med å stemme ! :D

Skrevet

avlagt min stemme til tryvann..alltid morro å stå i kulde og tåke og fryse..haha..neida..bor 200meter fra storosenteret så blir nok storo for min del:)

Skrevet
avlagt min stemme til tryvann..alltid morro å stå i kulde og tåke og fryse..haha..neida..bor 200meter fra storosenteret så blir nok storo for min del:)

Det ser lyst ut også.. 14 av 15 foreløpige stemmer har stemt Storo! :D

Skrevet

Nå er det ikke førstkommende søndag da. Og er ikke garantert det er snø søndag 18. da :) Snødde litt i Oslo idag. På Jessheim/Kløfta snødde det ordentlig :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...