Gå til innhold

BMW-treff Storo søndag 18. Oktober *update med liste side 1*

Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)  

31 stemmer

1. 1. Hvor skal treffet være? (husk Peppes i Nydalen etter treffet!)

• Tryvann
      6
    • Parkeringshuset til Storo-senteret
      20
    • Vallhall
      6

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tror det kan være en fordel å ha med kontanter til peppes hvis vi skal dele på summen! Regner ikke med at folk her eter en hel pizza alene.. :wink:

Vet ikke når man kan kjøpe buffet jeg?

Det er jo en 100ings + drikke..

:P

• Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Tror de buffet-greiene er sånn "happy hour" som er ganske sjeldent. Er vel fredag 12-15 eller noe slikt :D

Men går an å spleise 2 stykker per pizza da :) Enklere å dele regningen på 2.

Skrevet

De har ikke det for øyeblikket, men det går ann å bestille gruppedeal!

http://peppes.distcreative.no/

Spis så mye man vil for 110,- inkl brus. Men, da må vi på forhånd bestille bord! Og vi må være minimum 8 stk. Så de som skal være med å spise må bestemme seg på forhånd. Dette må være bindende hvis vi skal få tilbudet.

Antar at du kunne ordnet med bordbestilling Spruddel? :wink:

Skrevet
Tror de buffet-greiene er sånn "happy hour" som er ganske sjeldent. Er vel fredag 12-15 eller noe slikt :D

Jeg er dritkresen! Eter ikke noe grønnsaker på :D hehe

Skrevet

Hvis det er aktuelt for folket, så er det ikke noe problem å fikse med bordbestilling :)

Men de som skal være med på peppes, må si ifra innen onsdag 14. oktober! Og gjerne gi tilbakemelding om dere vil ha en slik gruppedeal eller om dere vil bestille egne pizzaer.

Ser frem til dette treffet :D Hyggelig at det er såpass mange som satser på å ta turen :)

Skrevet

Jeg er dritkresen! Eter ikke noe grønnsaker på :D hehe

Ikke noe problem :D Tror ikke du er mer kresen enn meg så :P Rekken på hva jeg spiser av mat er kortere enn hva jeg ikke spiser :(

Skrevet
Hvis det er aktuelt for folket, så er det ikke noe problem å fikse med bordbestilling :)

Men de som skal være med på peppes, må si ifra innen onsdag 14. oktober! Og gjerne gi tilbakemelding om dere vil ha en slik gruppedeal eller om dere vil bestille egne pizzaer.

Ser frem til dette treffet :D Hyggelig at det er såpass mange som satser på å ta turen :)

Jeg skal ihvertfall på peppes! :D Gi meg gruppedeal plx

Skrevet

Lager en liste på førstesiden om hvem som har sagt de skal bli med på treffet og hvem som blir med på Peppes :) Si ifra om jeg har glemt nettopp DEG på en av listene :D

Skrevet
Update første post! Si ifra om jeg har glemt noen eller om du kommer :)

Konge! Det var smart :) Kan hende jeg tar med meg en kompis, men kommer tilbake til det evt! Det går jo kanskje ann å høre med peppes om det er muligheter for å bestille ett bord til minimum 8 personer, men at det sannsynligvis kommer fler?

Skrevet

kan hende jeg kommer :) må se ann om jeg blir sendt på turnus igjen på tirsdag eller ikke.. blir jeg ikke det kan jeg prøve og fikse en helgetur til oslo og bli med på treff ;)1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...